Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eikä mies ole paska.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja :D:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eikä mies ole paska.![]()
Ootko koskaan muuten ollut bannissa?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eikä mies ole paska.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja :D:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eikä mies ole paska.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja !:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eikä mies ole paska.![]()
Siinäs kuulitte. Unversaali lausunto naisen suusta universaalissa muodossa. Mies ei ole paska. Tästä on hyvä jatkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja :D:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eikä mies ole paska.![]()
Oon mä ollu, pari kertaa. Kerran ku alotin harmaana keskustelun ja tulin sit rekisteröityneenä kertoon, et mä se olin...
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja !:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eikä mies ole paska.![]()
Siinäs kuulitte. Unversaali lausunto naisen suusta universaalissa muodossa. Mies ei ole paska. Tästä on hyvä jatkaa.
Suppean otantani vuoksi tämä pätee ainoastaan minun omaan mieheen.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja !:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eikä mies ole paska.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja !:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eikä mies ole paska.![]()
Mutta minunkaan omani ei ole paska, päin vastoin. Eikä mun otanta ole suppea.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja :D:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eikä mies ole paska.![]()
On se. Kyllä täällä silloin olikin tylsää!![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja iiris-::wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Oiskohan ne hankkineet elämän? Kesän viimeisiä kauniita iltoja kuitenkin sään puolesta nyt vietetään, joten aika idioottimaistahan se on olla nyt palstalla.