Täällä on aivan kamala sotku, tiskit tiskaamatta jne. mutta en saa aikaiseksi tehdä mitään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kipa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kipa"

Vieras
Mä olen aina inhonnut siivoamista ja tiskaamista. Silti ahdistaa tässä sotkussa ja tiedän, että olisi pirteämpi mieli kun asunto olisi siisti. En vain saa aikaiseksi siivota. Piti siivota keskiviikkona, piti siivota eilen. Nyt pitäisi siivota tänään, mutta ei hyvältä näytä.

Laita ne tiskit nyt heti kuntoon. Se helpottaa jo kummasti. Minäkään en muuten pahemmin siivoile, mutta tiskit ja keittiön pyrin hoitamaan joka ilta. Jos sen jättää tekemättä, niin äkkiä tulee sellainen olo, ettei tästä enää voi selvitäkään. Päivä lähtee ihan eri tavalla käyntiin, kun ei heti aamusta törmää likaisiin astioihin.

[QUOTE="vieras";26026469]Ei pitkäperjantaina pidä siivota! Huomen aamulla sitten, niin meilläkin :)[/QUOTE]

Mun pitää huomenna töihin joten en ainakaan aamulla ja päivällä ehdi tehdä mitään.

Nyt menen tiskaamaan.

Keittiö on osittain siivottu ja sekin jo piristää ja helpottaa. :) Ehkä huomenna sitten töiden jälkeen jaksan jatkaa loppuun tai edes osan siivota. Vähitellen selvittää tätä kamalaa sotkua.

• Tykkää
Reactions: Istafra
[QUOTE="vieras";26027876]Mä tein just muffinseja. Keittiö on kun pommin jäljiltä. Ei millään jaksais siivota :D[/QUOTE]

No ei tuo haittaisi. Meillä on koko asunto kuin pommin jäljiltä.

[QUOTE="a p";26027930]No ei tuo haittaisi. Meillä on koko asunto kuin pommin jäljiltä.[/QUOTE]

No on mulla myös sänky petaamatta ja imuroitu ei oo viikkoon ja suklaamunien roskat jäi tuohon olohuoneen pyödälle :D

Yhteistyössä