Täällä mä vaan itken meikit poskille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap.

Vieras
Miehen takia tietty, minkäpä muunkaan... yli kaks vuotta seurustelua takana, josta puoltoista vuotta asuttu yhdessä. Joulukuussa mies kysyi, pitäisikö meidän erota. Eihän meillä hyvin mennyt siihen aikaan, kyllä mä sen myönnän. Ei mies silti oikein osannut päättää erottaisko vai ei, tai muuttaisinko pois vai en. Yhden riidan päätteeks tammikuussa sano että parempi että muutat pois. Sitten taas oli hyvät pari viikkoa. Mut helmikuun alusta sain uuden kämpän.

Nyt mies ei vieläkään tiedä haluaako jatkaa seurustelua vai erota. Tapailtu on, tai no lähinnä harrastettu seksiä. Välillä tuntuu että kyllä mä tästä selviän ja löydän jonkun paremman, välillä - niinku nyt - itken hysteerisesti enkä tajua miten mulla vois olla tulevaisuus ilman sitä... ja pahinta kai on tää tietämättömyys ja epävarmuudessa eläminen... jos omaa kunniaansa ajattelis niin munhan tässä pitäs laittaa tilanne poikki ja sanoo, et nyt erotaan sit kunnolla. mutta kun rakastan sitä... ja väittää sekin mua rakastavansa. kuka tietää.

en halua olla ilkeä,enkä tarkoita tätä sillä, mutta minusta rakkaus on tuosta hommasta hyvinkin kaukana.
Pikemminkin siinä on kyse miehestä joka haluaa säästää ja syödä kakkua samalla ( ts.ei tiedä mitä haluaa ja haluaako sitä mitä on edes tarjolla ) ja sitten on nainen joka pelkää yksinjäämistä.
mutta toivottavasti asianne keikahtavat oikeaan suuntaan .

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
en halua olla ilkeä,enkä tarkoita tätä sillä, mutta minusta rakkaus on tuosta hommasta hyvinkin kaukana.
Pikemminkin siinä on kyse miehestä joka haluaa säästää ja syödä kakkua samalla ( ts.ei tiedä mitä haluaa ja haluaako sitä mitä on edes tarjolla ) ja sitten on nainen joka pelkää yksinjäämistä.

Lisään vielä että pahimmassa tapauksessa jatkatte tuota vuoden ja toisenkin, ja aina se eroaminen on entistä vaikeempaa.

Niin pelkäänkin yksin jäämistä, se on ihan totta... en tiiä miten pärjäisin... ja tavallaan toi pitää kyllä varmaan paikkansa myös miehen kohdalla. Toisaalta tiiän ettei sekään tästä tilanteesta nauti vaan on tää raastavaa sillekin, mä oon aina parkumassa ja valittamassa. Toivon vaan et tää menis ohi ja se tajuais et me ollaan oikeesti hyvä pari... epäilen et sille iski loppusyksystä masennus, siitä meidän riidat alko, kun se ei halunnut eikä jaksanut tehä mitään. Mut eihän se lääkäriinkään suostu... oon niin toivonu, että jos se kevään tullen vähän piristyis. Sillä menee nyt aika huonosti yksin, juo tosi paljon ja kämppä on sotkuinen, vaikka se on luonteeltaan tosi siisti ihminen ja ennen oli aina siivoomassa...
toivottomaltahan tää vaikuttaa, mut en osaa päästää irti kun rakastan :(

Niin toi nimimerkki x olen siis minä.
Ja sitähän tää tällä hetkellä onkin, vakipanosuhde/seksisuhde... toisaalta olen välillä miettiny, että onhan sekin parempi kuin mitään, kun en tajua miten pärjäisin itsekään ilman seksiä enkä uskaltais yhden illan juttuihinkaan lähteä... ja tuon miehen kanssa kaikki on aina toiminu kuin unelma...
facebookissakin mies halus että ollaan vielä parisuhteessa, en tajuu miks, sikskö, etten löytäis uutta?

Alkuperäinen kirjoittaja endie:

Voisit vastata mulle ihan samalla tavalla, on niin hyvin sanottu ja sopii omaan suhteeseen ja mieheen...

Kannattaisiko kunnioittaa itseään edes sen verran, ettei tanssi ihan tuolla tavalla toisen pillin mukaan. Mies sitä ja mies tätä, mies haluaa ja mies päättää. Kyse on sun elämästä herranjumala! Ota nyt itseäs niskasta kiinni ja jätä tuommoinen nillittäjä. Suostut kaikkeen, olet siis sille pelkkä kynnysmatto. Tuo ei ole rakkautta vaan hyväksikäyttämistä. Nyt nopeasti irrottaudut siitä ja alat oikeesti elää.

Yhteistyössä