Täällä kun aina kysellään ties mitä, niin tiiättekös mistä elokuvasta on

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JuiceFani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

JuiceFani

Aktiivinen jäsen
01.01.2005
3 909
3
38
lause "Kaikella kunnioituksella herra Broman, mutta minähän en mitään pussikeittoja syö." ?

mä siis tiiän mut tuli vaan mieleen että ootteko kattonu ko elokuvaa.

Tällanen turhis tähän väliin...
 
Juu. Aattelin että vois taas pitkästä aikaa katella sen. Se on kyllä hyvä. Vesku Loiri ja Heikki Hela vetää hyvin ne homoroolit. Ja muutenki siinä on kyllä hyvät ne näyttelijät. Ja just tuo kun se yks kantaa sen villisian siihen nuotiolle. :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
Juu. Aattelin että vois taas pitkästä aikaa katella sen. Se on kyllä hyvä. Vesku Loiri ja Heikki Hela vetää hyvin ne homoroolit. Ja muutenki siinä on kyllä hyvät ne näyttelijät. Ja just tuo kun se yks kantaa sen villisian siihen nuotiolle. :laugh:

Janne-Petteri on kyllä hyvä :laugh:

ja muutenkin kyllä oikein hauska leffa :D

*v.ttu mä en muista sanoja* :D
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä