Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:Juu. Aattelin että vois taas pitkästä aikaa katella sen. Se on kyllä hyvä. Vesku Loiri ja Heikki Hela vetää hyvin ne homoroolit. Ja muutenki siinä on kyllä hyvät ne näyttelijät. Ja just tuo kun se yks kantaa sen villisian siihen nuotiolle.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:*v.ttu mä en muista sanoja*![]()