Taaksepäin kallistunut kohtu ja selkäkipu alkuraskaudessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sintu74
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sintu74

Aktiivinen jäsen
25.12.2010
1 063
1
36
Kuinka paljon teitä löytyy?

Minulle selviää vasta perjantain veritestissä, olenko varmasti raskaana. Jos olen, niin nyt ois menossa rv4+6. :)

Minulla ollut noin viikon ajan alaselkätuntemuksia... jos olen vähänkään epäergonomisessa asennossa, niin selkä kyllä muistuttaa siitä ja minulla siis on taaksepäin kallistunut kohtu.

Taaksepäin kallistunut kohtu löytyy, mutta selkäarkuutta (ei oikein voi kivuista puhua, koska ovat hetkellisiä ja asennon vaihto yleensä helpottaa) on ilmennyt nyt vasta rv 20 jälkeen. Alussa (n. rv 8-12) tuntui tosin hieman ilkeältä nukkua selällään ilman tyynyä jalkojen alla, mutta se meni ohi.

Nyt mennään rv 27+1 ja jännityksellä odotetaan paheneeko selkä ongelmat vai ei

Mulla on taakse päin kallistunut khtu ja viime raskaudessa kävin lääkärissäkin sen vuoksi kun teki kipeetä ja antoivat juurikin ton syyksi. Nyt raskaan n. 3+5 ja alaselkä kipuillut jo viikon eli tiesin heti et oon raskaana, MUTTA tämä on erilaista selkäkipua kun keskenmenossa joten eipä ainakaan ole siitä pelkoa nyt.

Täällä kans selkäkipuja, ei onneksi pahoja...alaselkä vähän vihoittelee välillä, mutta asentoa vaihtaessa helpottaa :) minulla myös kohtu taaksepäin kallellaan... eikai se kaikilla aivan suorassa olekaan... :) RV 13

Yhteistyössä