Tääkin päivä vaan valuu ohi..*täysin turha*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Vaikka olevinaan piti, ja oonkin ollu tekevinäni vaikka mitä, niin nyt sen taas huomaa että en oo oikeen muuta ku istunu ja syöny. Kaks niin huonoa vaihtoehtoa ettei vois huonompia olla. Plääh.

No, tehtiin myö aamulla ruoka ja pyykkejä pesin koneellisen..ja tyhjensin yhen hyllykön ja nostin sen seinältä pois ku se meinas pudota..ja oon kans seikkaillu Huuto.netissä ettimässä kaikkea kivaa..

Mitä te ootte tehneet, ja mitä meinasitte vielä tehhä tänään?

Tänään tehty ihan normiasioita,sapuskaa ja pyykinpesua.
Anopilla käytiin joensuussa kahveella sekä lumitöitä tehty olan takaa.

Tänään tulee illalla täydelliset naiset ja heti perään Nurse Jackie eli lempparisarjat joten varmaan kaivelen sitten konvehtirasian esiin ja vetäydyn sohvalle viltin alle herkuttelemaan :)

Mun piti ensin ajeluttaa likkaa syntymäpäiväkutsuilla. Samalla leivoin juustokakun. Iltapäivällä tehtiin ruoka yhdessä ja syötiin hyvin. Pelattiin peliä. Nyt odotellaan että alkaa juhlat pressanlinnassa ja saapi lämmitellä glögin ja iskeä kiinni epämääräiseen kakkuun.

No en oo tehnyt paljon mitään. Rehasin junilla ja busseilla kamojen ja koiran kanssa miehen opiskelukaupungista kotiin päivällä, ja sen jälkeen oon vaan lötvännyt. Sain mä jääkaapin siivottua ja laitettua käärmettä varten ruuan sulamaan, ja äsken väänsin sämpylätaikinan, joka on nyt kohoamassa. Tenttiin pitäis lukea, mutta kun ei jaksais mitään.

Kävin aamulla salilla ja sen jälkeen koristeltiin lasten kanssa piparkakkutaloa. Iltapäivällä ulkoiltiin, tehtiin lumitöitä, pulkkailtiin jne., jonka jälkeen lähdettiin keskustaan katsomaan ilotulitusta. Loppuilta onkin kulunut iltapalaa syödessä ja linnajuhlia katsellessa.

Yhteistyössä