Taaaahtoisin piiiiienen ja uuuuuden vauvvvvan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ApiNa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ApiNa

Jäsen
04.08.2007
118
0
16
Kun toi eka on jo nuin hirveen iso jo,puolivuotias jo... :D
Ei vaan,oikeesti ihan pikkusen niinku vauvakuumetta pukkaas päälle..
Huoh,miks pitää sitäpaitsi valvoa... Aamulla on taas pöljä olo.. :headwall:

Vois vaikka vähä enemmän nauttia siitä vauva-ajasta,meni jotenki pikkuusen liian nopiaa tämän ekan kans! Onneksi vireokamerat on olemas,niistä näköö kuinka pieni se joskus oli,ku ei itte muista... :D

Ai että!! Musta on tosi ihanaa jos joku saa vauvan,oon jo kaikille sukulaasille ja tutuille jotka on poikinu nii tyrkyttäny meiän naperon pienet vaattehet ja kaikkee...=) Onko sulla jo miten paljo viikkoja?

Alkuperäinen kirjoittaja ApiNa:
Ai että!! Musta on tosi ihanaa jos joku saa vauvan,oon jo kaikille sukulaasille ja tutuille jotka on poikinu nii tyrkyttäny meiän naperon pienet vaattehet ja kaikkee...=) Onko sulla jo miten paljo viikkoja?

25 plus jotain. KOlmas tulossa. =)

Mulla ei ole yhtään nyt vauvakuumetta,nuorin 8kk.Just imetin äsken neitiä ja kahdesti herää ainakin vielä tissille.Muuten ei ole vauvoissa mitään vikaa,mutta en jaksais enää näitä yö valvomisia.Ne on liian rankkoja.Lapsia 7kpl meillä.=)

mä olin kun ekan sain ettei enään lapsia. kun täytti 2 niiin tuli kova vauvakuume. Saatiin pian toka ja sanoin ei enempää lapsia. nyt toka 2vuotta ja huomaan että pieni vauvakuume pukkaa muta kyllä se näihin kahteen taitaa jäädä. Onneksi ei ole musta yksin kiinni. Muuten voisin hetken mielijohteesta aiheuttaa itselleni elinikäisen homman ;)

ou jee,semmonen sopiva massu jo! Ite oon henk.koht. sitä mieltä,että mahan ei sais kyllä viimestään 30 viikon jälkeen kasvaa yhtää... Tai siis itelle en toivo sitä samanlaista valaanmahaa,siksi kun se oli niiiiiiin epäkäytännöllinen... Jos hojaantu liikaa etiäpäin,meinas kaatua.. :D
Kuinka vanhoja sun ekat on?

Yhteistyössä