En olis halunnukaan nukkua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Januliittus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Januliittus

Aktiivinen jäsen
19.12.2007
4 359
0
36
Jyväskylä
AINA sama homma ku lapset on hoidossa. Saa valvoa pitkään ja nukkua aamulla pitkään! Mutta ei, menin kuinka myöhään tahansa nukkuu niin tsiding, lamput auki jo kasin jälkeen |O Eilenkin tai siis tänään hipsin nukkumaan kahden aikaa yöllä ja kas kummaa ku taas kasin jälkeen aivan virkeänä pystyssä.
Sit ku lapset on kotona niin kyllä silloin nukuttaisi vaikka puoleen päivään asti :D
*huoh* Elämä on :p

Alkuperäinen kirjoittaja No mää!:
Nyt en tajunnu. Kuka saa valvoa ja nukkua pitkään, kun lapset ovat hoidossa? Vietkö ne hoitoon, vaikka olet itse kotona?

katosku joillain on esim. mummula jossa lapset voi käydä ihan muutenki vaan yökyläileen :D

Nyt en tajunnu. Kuka saa valvoa ja nukkua pitkään, kun lapset ovat hoidossa? Vietkö ne hoitoon, vaikka olet itse kotona?

Minä ja mies saatais valvoa ja nukkua pitkään ku lapset mummon luona yökyläilemässä :) Ja kyllä kai niitä lapsia voi välillä hoitoon viedä että saa miehen kanssa kahden keskistä aikaa? :xmas: Minä kun olen niiden kanssa kotona joka päivä :)

Sama vika...oon sit jo yleensä kympin aikaan hakemassa niitä kotia HOIDOSTA(eli mummu halunnut ottaa ne yöksi)...Paitsi et mä herään jo kuuden -seiskan väliin,mut tosi on et jos muksut on kotona ni vois kyl nukkua viel ainaki sata vuotta ja päiväunet päälle..

Alkuperäinen kirjoittaja Januliittus:

Minä ja mies saatais valvoa ja nukkua pitkään ku lapset mummon luona yökyläilemässä :) Ja kyllä kai niitä lapsia voi välillä hoitoon viedä että saa miehen kanssa kahden keskistä aikaa? :xmas: Minä kun olen niiden kanssa kotona joka päivä :)

No toki saa viedä! Mää ajattelin ensin, että aina kun viet lapset päiväkotiin, jäät itse nukkumaan päiväksi. Ja toisaalta mietin, että saako lapset aina valvoa hoitopäivinä. Ei menny ihan viesti jakeluun. Mutta elämä on!

jep, noinhan se aina menee! oon ite tosi aamuvirkku, ja heräsin (ennenkuin oli tuo vauva ja olin vielä töissä) aina viikonloppuisin reilusti ennen kahdeksaa joskus jo ennen kuutta. Mutta ootas kun oli aamuvuoro ja piti mennä kuudeksi tai seitsemäksi töihin, kyllä joka kerta olin muka niiiin väsynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja No mää:
Alkuperäinen kirjoittaja Januliittus:

No toki saa viedä! Mää ajattelin ensin, että aina kun viet lapset päiväkotiin, jäät itse nukkumaan päiväksi. Ja toisaalta mietin, että saako lapset aina valvoa hoitopäivinä. Ei menny ihan viesti jakeluun. Mutta elämä on!

No ei se mittää. Sitä sattuu :)

Alkuperäinen kirjoittaja sanv:
jep, noinhan se aina menee! oon ite tosi aamuvirkku, ja heräsin (ennenkuin oli tuo vauva ja olin vielä töissä) aina viikonloppuisin reilusti ennen kahdeksaa joskus jo ennen kuutta. Mutta ootas kun oli aamuvuoro ja piti mennä kuudeksi tai seitsemäksi töihin, kyllä joka kerta olin muka niiiin väsynyt.

Ehkäpä silloin väsyttää ku on PAKKO nousta.. Vois mennä kyllä ihan toisinpäin, mut ei voi mittää!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Asiasta kolmanteen,oliko ap sulla se koira joka oli kateissa?
Mitä koiralle kuuluu?

Juu oli kateissa. Koira joutui taas vaihtamaan kotia ku otti meidän oman koiran kanssa välillä aikalailla yhteen :/ Ja tuo kateissa oleva koira yritti olla pomo perheessä ja merkkaili kaikenmaailman paikat lähestulkoon koko ajan. Nyt koira on hyvän ihmisen hoivissa ja on ainut koira ja hällä ei ole ollut enää tarvetta merkkailla paikkoja ku ei ole toista koiraa lähellä mille pitäis näyttää kuka on pomo talossa!
Rietu oli kyllä aivan ihana koira ja harmittaa ihan älyttömästi ku sen kanssa olemisesta ei tullut yhtään mitään :ashamed:

Yhteistyössä