Tää palsta on täynnä kiittämättömiä paskiaisia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bad Virgin-

Aktiivinen jäsen
03.01.2008
43 331
1
36
Hyi helvetti toi vaippakakku on kauhee

Tässä on sulle lahjalista, mistä saat valita Uuno-Petterillemme lahjan

Mikä teitä vaivaa, kun ei olla mihinkään tyytyväisiä, mitä joku lahjaksi tuo :(
Ei varmaan tarvitse ihmetellä sitä, että kohta tollaset nirppanokat jää ilman lahjoja.

En nyt yhtään tiedä mihin tää liittyy..mutta pitääkö kaikesta olla aina kiitollinen? Siis, me saatiin yksi joulu lahjaksi led-ruusu, olisin ollut mielummin ilman lahjaa. Tai kun lapset saa jonkin muovikrääsän mikä hajoaa 5min leikin jälkeen, onnellinen siitäkin pitää olla?? lisää roskaa vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Jos ite saisin tuollaisen, toki ilahtuisin, koska tietäisin, että sen antaja on halunnut ilahduttaa. Mutta juu, tuohonkin saisi niin paljon kaikkea kivaa tehtyä.

Sä huomasit varmaan myös sen, että chef on antamassa vaikka mitä muuta tuolle äidille ja tulevalle vauvalle, joten ainakin mun mielestä tuo kakku on tuollaisenakin bueno =)

En tiedä johtuuko vähävaraisesta lapsuudenkodista vai mistä, mutta en koskaan voi ymmärtää ihmisiä jotka kehtaavat arvostella toisen lahjaa.. En koskaan ole ollut pettynyt mistään lahjasta jonka joku on joskus tuonut. (Jos ei lapsuuden aikana saatuja pehmeitä paketteja lasketa :D )
Toivottavasti kukaan näistä marisijoista ei ole kukaan, joka vuosittain saa mun itse töhertämiä kortteja... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja liisa lapamato:
En nyt yhtään tiedä mihin tää liittyy..mutta pitääkö kaikesta olla aina kiitollinen? Siis, me saatiin yksi joulu lahjaksi led-ruusu, olisin ollut mielummin ilman lahjaa. Tai kun lapset saa jonkin muovikrääsän mikä hajoaa 5min leikin jälkeen, onnellinen siitäkin pitää olla?? lisää roskaa vaan.

Toi nyt on asia erikseen, jokaisen pitäisi tajuta, ettei ihan tosi krääsää ostelis.
Mä monesti kysyn vaivihkaa kierrellen, mistä kaikesta lahjan saaja tykkää/tarvitsee ja sitä kautta lähden miettimään lahjaa,
Useimmiten se on lahjakortti, oli se sitten 10? tiimariin tai 50? kampaajalle.

Yhteistyössä