Tää palsta ja palstalaiset on hanurista!!! Modet on syvältä sieltä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Mä arvasin tän!!!! |O |O Maanantai kallistuu iltaan ja tässä mä vaan olen nököttänyt koko päivän. Palstalla. Pyysin saada bannia, mutta eipä herunut modeilta myötätuntoa palstariippuvaiselle vanhalle Keittikselle :'( Siivoukset on tekemättä, remontti seisoo, kaupassa en ole käynyt, en ole syönyt enkä edes pyykkiä pessyt. Onneksi sentään yksi hyväsydäminen palstalainen piti eilen huolen siitä, etten nökötä palstalla. Ihan sama näköjään, saako viimeinkin sitä ikiomaa aikaa useamman vuorokauden vai eikö saa. Palsta, palsta, palsta.... :kieh: :kieh: :kieh: Potkaskaa mut edes NYT pois täältä :D

Hah, miä oon täällä roikkunu koko päivän mut silti sain tiskattua helvetin ison tiskin ja imuroitua. Senkin lusmu, lälläslää :p :p :saint: Etkä siä oikeestaan jouda nyt mihkään, miä voin jutella siun kaa vaikka niin eihän nyt näin hyvästä seurasta voi minnekkään lähtee :o :xmas:

Mä onneksi jo siivosin,pyykkäsin ja kokkasin. Kävin kaupoissakin juoksentelee aamupäivän, nyt saa sitten hyvillä mielin istuu koneella kun hommat tehty =)
Mut hei ei ne hommat karkaa sinulta, ehdit huomennakin :hug:

Mäkin oon ollut tänään vaan sisällä, ja on vähän orpo olo siitä.. Palstalla käynyt monta monta kertaa tänään. Olin merellä muutaman päivän, vähän totuttelua kotona oloon ja tähän netissä ajan "tuhlaamiseen" :whistle: =)

heh, se on ny kallistunu siulle tuo saamattomuus, miulla ol enne tuo vika ja täällä notkuin mut nykyään ei ehdi enää kuin pienen ajan olla jos sitäkään. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nooooh... huomenna on päivä uus. Pysy täällä, pysyt jutuissa mukana, muuten menee jotain tosi "tärkeää" ohi!
Tuota mä pelkäänkin, että menee jotain ohi. Toisaalta tää on ollut kyllä aika rentouttavaakin. Yksin kotona ja ei ole oikeastaan mikään pakko tehdä yhtään mitään. Puudeli makaa jaloissa ja se ilmoittaa kyllä, kun haluaa ulos. Ehkä pitäisi osata vain nauttia siitä, että ei ole mitään velvoitteita.

Me tultiin eilen reissusta...
oli pakko jäädä tänään sisälle siivomaan kauheet sotkut mitkä tänne jäi.. aamulla jo olin melkein jumissa tääl mut sit aloin siivoo niin tuli into päälle.. samalla kokkailut ja pyykkiäkin pesty 4 koneellista.. petivaatteet vaihdettu jne.. :whistle:
kauppaan pitäs mennä vielä.. mut ajattelin täs hetken istua kun niinkin ahkera tnään ollut.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Me tultiin eilen reissusta...
oli pakko jäädä tänään sisälle siivomaan kauheet sotkut mitkä tänne jäi.. aamulla jo olin melkein jumissa tääl mut sit aloin siivoo niin tuli into päälle.. samalla kokkailut ja pyykkiäkin pesty 4 koneellista.. petivaatteet vaihdettu jne.. :whistle:
kauppaan pitäs mennä vielä.. mut ajattelin täs hetken istua kun niinkin ahkera tnään ollut.. :D
Mä en ole kyllä oikein herännytkään vielä. Varmaan tuossa kahdeksan kieppeillä saan rähmät silmistäni ja ruoean puuhastelemaan.

Yhteistyössä