Tää on vaikeeta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaa,harmaa..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmaa,harmaa..

Vieras
Mää rakastan mun miestä ja se mua, silti mä kerta toisensa jälkeen saan sen pahalle mielelle vaikken sitä tarkoitakaan. Se ei jaksa sitä, musta tuntuu että se ajattelee jo itsetuhoisesti koska se ei kestä sitä että se saa mut semmoiselle tuulelle.

Se haluis että mää oon onnellinen ja se antaa mulle kaiken mitä voi ja antaa mun mennä ja pitää hauskaa. Jostain mää vaan aina keksin jotain sanottavaa vaikka oon luvannut itselleni jo monta kertaa olla hiljaa ja olla ottamatta nokkiini pienistä asioista.. Mä en osaa.

Onhan silläkin puutteensa, se ei tee kotitöitä kovin innokkaasti mutta onko tuo nyt eron asia jos rakastetaan toisiamme.
Ollaan oltu yli 10v yhdessä ja meillä on 2 lasta.

Musta tuntuu että ainoa mitä voin enään tehdä niin on muuttaa pois, vaikken ikinä kuuna päivänä haluais, mutta jos mä vielä loukkaannun sille niin se hajoaa.

hae ennemminkin apua itsellesi ja saat selville miksi käyttäydyt niin.samalla olisi osoitus miehellesi että rakastat ja arvostat etkä halua loukata ja että tiedostat itse asian.

Olen kyllä muulloin hyvin onnellinen ja tyytyväinen elämääni. Ei me rahoissa uida mutta kaikki perustarpeellinen ja kivoja tekemisiä voi tehdä ilman että vararikkoon menee..oma kaunis koti yms.
Mutta Kiitos viesteistänne..Pelkäsin haukkumisia, mutta pakko johonkin kirjoittaa ku kellekää en voi kertoo..kaikki luulee että meillä menee NIIN hyvin. Ja en voi kertoo, tuntuu että se ois kauhee häpeä.
Kiitos teille!

Yhteistyössä