tää on typerää ja noloa, mutta niin totta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuo kuulostaa niin tutulle. Ja mä olen itse nytten "hoikempi" kuin koskaan eläissäni, mutta itsetunto on kadonnut jonnekkin kuin pierusaharaan. :hug:
Kai se sieltä taas paleilee, ainakin toivotaan niin, molemmat! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:
Tuo kuulostaa niin tutulle. Ja mä olen itse nytten "hoikempi" kuin koskaan eläissäni, mutta itsetunto on kadonnut jonnekkin kuin pierusaharaan. :hug:
Kai se sieltä taas paleilee, ainakin toivotaan niin, molemmat! :)

Tosi ärsyttävää tosiaan :| . Mä vaan en ihan usko että mun perimmäinen ongelma on nuo kilot. Kun niitä on lähes aina ollut ja silti olen tykännyt itsestäni.

Nyt on vaan joku...kaveri veikkas että olis hormonaalista. Mä oon vaan niin surkeena koko ajan. Ja mietin älyttömiä, kuten että mies pettää ja jättää ja kaikkea. Ja vedän ihan älyttömistä asioista herneet nenääni miehelle. Sitten jälkeenpäin taas mietin ja murehdin että mies jättää kun järkyttävän ulkokuoren lisäksi musta on vielä tullut täys mulkero :ashamed: .

Hitto vie, tästä nousen kyllä vielä |O

Ja toivottavasti sun itsetuntosi pian palailisi :hug:

Sun synnytyksestäkin on niin vähän aikaa, että onko se mikään ihme jos ailahtelee! Mulla on hämärä muistikuva et likan syntymän jälkeen mie kiskoin jalkapalloja nokkaan jo äijän varpaan asennosta. Ja sekun häiritsee, alkaa häiritsee aivan kaikki ja soppa on ihan mutanen .
:hug: Sä olet niin hurjan mukavan olonen ihminen (mitä sinuun täällä palstalla törmänny).

:hug: VOI nyt vasta huomasin tään sun kirjoitukses..

mä palailin töihin kun tyttö oli 11kk.ja oon saman koinen kuin sä :) oli kaameat itseinhot päällä ennen töihinmenoa. Mutta hyvin se siitä lähti..siis työt kulkemaan.läskit on ja pysyy varmasti ikuisesti mulla :ashamed:
Mä aattelin,et kaikki kauhistelee mun valtaisaa olemustani.Mut ne ajatukset oli vain mun päässäni.
oon aina ollut isokokoinen ja myöskin sinut itseni kanssa.
Mut veikkaan noita synnytyksenjälkeisiä hormonaalisia juttuja osaksi syyksi.

Mutta hyvin se kuule siitä lähtee menemään ja minusta olet vallan valloittava persoonallinen ,älykäs nainen :hug:

Ihanat kommentit teiltä kummaltakin Venefica ja muuhahainen. KIITOS :hug: . Paitsi että mun mies laittaisi nyt äänekkään vastalauseen tuohon mun mukavuuteen ja valloittavaan persoonaan B) :snotty: .

Juu kyllä kai tää tästä. Ihanaa että pääsee tänne purkamaan tuntojaan. Ja hitto vie pitäis olla itselle vähän armollisempi. Muistui koulussakin mieleen että vastahan hetki sitten synnytin kun penkki puudutti takaliston ja rinnoista tihkui maitoa...

Mä en edes itsekään ymmärrä miksi vaadin nyt niin paljon itseltäni ja kun en vaatimuksiani pysty täyttämään niin...

Kaiken lisäksi aliarvioin oman miehenikin täysin. Kai hän nyt hemmetti soikoon kuitenkin arvostaa mussa jotain muuta kuin kuorta...Eli ei oo varmaan ihan heti lähdössä paremman näköisen matkaan...

Yhteistyössä