tää on tosi juttu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
9-vuotias pokuni minulta kysyi että millä mummo (äitini) meni töihin silloin kun oli aikuinen kun teki töitä vielä? No minä siihen että mikäs se mummo nyt on, eikö ole aikuinen johon tuli vastaus "NO EI KUN SEHÄN ON MUMMO"

3-vuotiaana sama heppu; isänsä kysyi että mitä ruokaa päiväkodissa oli, vastaus keittoa, mieheni kysyi että mitä keittoa ja vastaus oli soppakeittoa!!!

.. semmonen oivallus että lasten mielestä heidän vanhemmat ovat ns. sukupuolettomia. Eivät naisia, miehiä, vaan äiti ja isi. Sukupuolettomuuteen kuuluu se, etteivät äiti ja isä ole seksuaalisia, kuten ovat nainen ja mies, esim.

Saunassa käynnit omien vanhempien kanssa loppuu siinä vaiheessa, kun lapsi oivaltaa olevansa sukupuolinen ja ennenkaikkea, kun tajuaa että myös isi tai äiti on suokupuolinen nainen tai mies.

mun keskimmäinen tyttö on myös hyvä kysyy näitä omituisia kysymyksiä. kerran jutskailtiin että ne ovat kaikki olleet mun masussa. no 2. sit kysyi jos sillä oli jotain eläimiä mukana. :laugh: sillon se oli 4v.

kerran oltiin kävelyllä ja metsässä oli jonkinlainen sähkökeskus. no tyttö sitten kysyi jos hirvi asuu siellä. :D siinä oli siis pieni talo ja aita ympärillä. =)

Yhteistyössä