tää on nyt taas näitä, mut tulinpa kysyy ja keroo kuitenkin :-)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miron äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miron äiti

Vieras

eli homma on tämä, että mulla on ollu jo pari kuukautta rinnat kipeet ennen menkkoja.en ole siis kiinnittänyt siihen sen ihmeempiä huomiota, koska se on normaalia.mutta nyt nää rintojen kivut alkaa jo aika piakkoin menkkojen jälkeen.
nyt tässä viikon ajan on ollut etova olo.tähänkään en ole kiinnittänyt huomiota sen kummemmin koska mukana on ollu päänsärkyä ja hartiat jumissa.
myös maha on ollut ihan sekaisin muutaman päivän.
eilen en voinut tehdä mitään ilman hengästymistä, siis ihan pikkujutuista hengästyin kuin oisin maratonin juossut juuri.
toissapäivänä alkoi kauhea alaselän jomotus ja nyt tänään särkee ajoittain alaselkää ja alamahaa.sellaista jomotusta niinku menkoissa, mut tavallaan erillaista.
äsken olin tupakalla ja istuin siinä ihan rauhassa ja yhtäkkiä mahassa liikkui jokin..se ei ollut mitään normaalia suolistovaivoja..vaan samanlaista kuin vauva potkaisee kunnolla ekan kerran.

en ole vauvakuumeillut..eli nää ei voi olla mielikuvituksen tuotetta.
käyn testin huomenna, mutta hiukka pelottaa että olen raskaana, koska olen polttanut ja juonut alkoholia..

olen hoikka ja maha on edellisessä raskaudessa näkynyt aika nopeesti, mutta kohtunu on kallellaan selkäänpäin ja ilmeisesti tosi pahasti kallellaan..ja lääkäri sanoin että jos tulen raskaaksi vielä niin se kallistuu entisestään.

oishan se kiva jos saataisiin uusi perheen jäsen..täytyy vaan tehdä se testi :-)

Yhteistyössä