tää on nyt ihan tyhmää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vastailkaa pliis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vastailkaa pliis

Vieras
mutta tein siis first signal raskaustestin. nyt kp 21/28. testiin tuli hento punertava viiva . näkee kumminki selvästi.
voiko tuo siis olla oikee plussa jo tässä vaiheessa kiertoa??
normaalisti kierrot on mitä sattuun mutta 2 viimeisintä ollut juurikin tuon 28.
testin tein koska oon ollu ihan tajuttoman väsyny ja tissit suoraan sanottuna helvetin kipeät ku ei taho rintsikoita kärsiä laittaa,edes ekan aikana ei ollu näin. ja senkin kanssa sain plussan 3 päivää ennen menkkoja.. uskallanko siis luottaa tuohon tulokseen ja voiko tuo olla viivan paikka? onko näin käyny kellekkään että ois kumminki viivanpaikka vaan??

Mä tein testin pari pvää ennen kun menkkojen olisi pitänyt alkaa ja tuli ihan hailakka viiva. Nyt se viiva nukkuu tuolla sängyssä ja täyttää kohta kaks vuotta :heart: tee uus testi vaikka ens viikolla niin saat varmuuden :)

Etköhän sä raskaana ole. :) Sulla on ehkä ollut ovulaatio aiemmin kuin yleensä tai sitten raskaushormonia erittynyt muuten vaan nopeaan. Oliko edelliset menkat olleet ihan normaalit, vai voisiko olla jo edellisestä kierrosta tärpännyt?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tarkotus onkin tehdä uus testi ens perjantaina. mietin tosiaan sitä et voiko testi näyttää jo viikkoa ennen menkkoja positiivista

Voi näyttää. :) Kokemusta on. Tosin se raskaus oli alunperin kaksosraskaus ja oon miettinyt, vaikuttiko se asiaan.

Tosin täytyy lisätä, et sullakin on vasta sen verran alussa tuo, et varovasti iloiten eteenpäin. Vain puolet hedelmöittyneistäkään selviää tuon viikon loppuun saakka.

Siis en halua masentaa tms. mut realistisesti... Aikaisin testaamisessa on omat etunsa ja haittansa.

Yhteistyössä