Tää on niin tyypillistä (omasta ukosta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HelloShitty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Minna:
Mun mielestä noi näyttää liian oudoilta ja aika rumilta malliltaan, mutta se voi kyllä johtua ihan siitä että täällä maalla ei silmä ole päässyt tottumaan tuon mallisiin rattaisiin :D

Me cityihmiset taas ollaan totuttu tuollaisiin :D

Vakavasti: ne ovat hyvät nimenomaan tänne, missä on asfalttia, ei juuri koskaan lunta, ja kun lunta on niin tiet on aina aurattu, bussipysäkille 15 metriä ja vapaa-aika kuluu ostoskeskuksissa.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Minna:
Mun mielestä noi näyttää liian oudoilta ja aika rumilta malliltaan, mutta se voi kyllä johtua ihan siitä että täällä maalla ei silmä ole päässyt tottumaan tuon mallisiin rattaisiin :D

Me cityihmiset taas ollaan totuttu tuollaisiin :D

Vakavasti: ne ovat hyvät nimenomaan tänne, missä on asfalttia, ei juuri koskaan lunta, ja kun lunta on niin tiet on aina aurattu, bussipysäkille 15 metriä ja vapaa-aika kuluu ostoskeskuksissa.

no ehkä ei sittenkään mun kuppi teetä mutta emmä nyt mitkään maasturirattaatkaan tarvii. semmoset jotak ei vie älyttömästi tilaa, työntökorkeus sekä korkee että matala (mulla ja ukolla aika kiva pituusero :D ) ja sit se kova koppa ois kans listalla. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja mollis:
emmaljunga city cross tai jotan, en muista enää tarkkaan. Mutta menee aika pieneen tilaan ja valitsin silloin kovan kopan. Käy nettisivuilla!

pistä sitä yyveetä jos haluut jutella enemmän. kun modet hermostuu jos juttelee täällä. :whistle: :D

Yhteistyössä