Tää on niin EPÄREILUA!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kun mies ja lapset oli viikon sisällä mahataudissa, niin ne sai maata sängyssä, katsoa elokuvia, juomista palveltiin sänkyyn ja ne sai toivoa mitä haluavat syödä :) MUTTA nyt se mahatauti on minulla :headwall: (turha vissiin edes kertoa että kukaan ei passaa mua, en ehdi katsomaan taatusti yhtään elokuvaa enkä maata sängyssä, ja mieskin on viikonlopun töissä joten joudun myös kuskaamaan lapsia harrastuksiin...)

meet mahataudissa autoon ajelemaan??? jos tulee plöröt housuun, niin aijai ei varmasti oo kiva ja sitten vielä jos oksennus autossa... huhhuh! eikö lapset voisi jäädä kotiin???

[QUOTE="vieras";23443872]meet mahataudissa autoon ajelemaan??? jos tulee plöröt housuun, niin aijai ei varmasti oo kiva ja sitten vielä jos oksennus autossa... huhhuh! eikö lapset voisi jäädä kotiin???[/QUOTE]

No tottakai sitte jos en pysty ajamaan! Nyt pystyisin vaikka mahassa kiertää mutta ei enää okseta. Toivottavasti oon huomenna jo terve.

Olen pahoillani! :(
Et ole kasvattanut perhettäsi huomaavaiseksi ja sitä rataa.

Ei muuten kannata lähteä auton rattiin vatsataudissa, olet aika onnettomuusaltis tuossa tilassa.