Tää on niiin väärin.:'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Raukka

Vieras
Ollaan avomieheni kanssa yritetty saada lasta jo 4vuotta,hoitojakin kokeiltu tuloksetta. Tänään töihin mennessä ostin raskaustestin,kun menkat on myöhässä. Suureksi ilokseni se näytti plussaa. Ajattelin yllättää mieheni työpäivän päätteeksi viemällä hänet syömään ja kertomalla ilo uutisen. Laitoin miehelle tekstarin,ettei syö töiden jälkeen kun minulla on suunnitelmia illaksi. Ei vastannut viestiin. Kotiin mentyäni miestä ei näkynyt. Olen koittanut hänelle soittaa,muttei vastannut. Laitoin sitten tekstarin: rakas me saamme vihdoinkin oman vauvan. Siihen mies vastasi:valehtelet. Mä en nyt voi käsittää mikä sille on tullut?en tiedä missä hän on tai miksi on lähtenyt? Olo on niin epätodellinen.

No mä olen miettinyt pääni puhki,mut en keksi mitään syytä käytökselle. Suurempia ongelmia tms. Ei ole ollut.:( on niin paska fiilis,kuvittelin illasta hiukan erilaista.. Tuskin mies kauas on lähtenyt,kun ei ole mitään ottanut mukaansa. Ei kai tässä auta kun odotella.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Jospa on vain ns. shokissa kun ootte niin kauan odottanut että on vaikea sitten uskoa todeksi?
Kun jotain kauan odottaa sitä ei osaa ehkä käsitellä kun tulee kohdalle.

Mä epäilisin tämmöstä. Tsemppiä joka tapauksessa ap:lle.

Yhteistyössä