tää on kyllä ihan sairasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmä

Vieras
meinaan tää meidän suhde

ollaan oltu yhessä yli 6vuotta ja yks tyttö 3.v

Mies on mm. jättänyt mut pihalle yöllä ja uhkailee koko ajan,on aikasemmin käynyt käsiksi mut ei enään pitkään aikaa

ja mä oon niin tyhmä etten osaa ees lähtee tästä

kauheet tappelut tosi usein ja tunnen aina itteni niin tyhmäks sen jälkeen,ihan kun mulla ei mitään arvoa :/

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:
kauheet tappelut tosi usein ja tunnen aina itteni niin tyhmäks sen jälkeen,ihan kun mulla ei mitään arvoa :/

Minä kyllä viheltäisin pelin poikki, ettei lapsen tarvitse kuulla/nähdä tappeluita kovin usein

ja kaikki riidat on mun syytä,mieheen ei saa mitään reaktioo riidan aikana,on hiljaa vaan eikä puhu mitään tai jos puhuu niin tosi alentuvasti ja mä rupeen vielä heti poraan eikä mitään lohdutusta tuu ikinä

varmasti on myös mussa vikaa mut eihän ne riidat voi aina olla mun syytä?

Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:

Minä kyllä viheltäisin pelin poikki, ettei lapsen tarvitse kuulla/nähdä tappeluita kovin usein

mut mä en ees tiiä mistä mä alkaisin tän eron? ja jos sanon sille et nyt tarvii miettii tätä meen suhdetta ni saa jonkun kamalan slaagin ja riita valmis.

lapsi ei onneksi riitoja yleensä näe,mut varmasti aistii tunnelman ja se mua itkettää niin kovin

Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
Tässä taas yksi esimerkki, missä lapsi oppii, että väkivalta ja sillä uhkailu on ihan ok. Ja äiti ei tee mitään :(

juuri yritän saada vinkkejä ja neuvoja saman kokeneilta.

tytölle selitän aina jos kuulee että äiti ja isi oli surullisia ja nyt saatiin sovittua

ei se tietenkään riitä :(

Alkuperäinen kirjoittaja kyllä ahdistaisi:
Ei kun mies pellolle tai itselle asuntopaperit vetämään, ihan lapsen vuoksi.
Huonon mallin saa lapsi elämälleen tuollaisesta liitosta

mitä jos on jo niin ahdistunut ja lannistettu että en osaa lähteä tai uskalla. Siitähän se seuraava sota syttyykin :/

kaikkihan tässä kärsii,en vaan minä

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

mitä jos on jo niin ahdistunut ja lannistettu että en osaa lähteä tai uskalla. Siitähän se seuraava sota syttyykin :/

Se sun "mies" on saanut sut tuntemaan ittes niin pohjasakiksi että luulet ettet pärjää yksin tai et kelpaa kenellekään? Tuttu tunne :(

Mut voin kertoa, kun lähdet niin hetki menee kun elämä asettuu ja opit olee tytön kans kaksin. sit helpottaa, ja sit sä ihmettelet et miks en lähteny aiemmin. Mulla tuli erosta parin viikon päästä ekan kerran semmonen valonpilkahdus, et hei, enää ei sitä samaa takas ikinä ja miks en lähteny aiemmin.
Ammattiapua tarvit, että saat oman minäkuvan kasattua ja opit arvostaa sitä, että voit opettaa myös tyttös arvostaa itseään ja auttaa häntä. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Se sun "mies" on saanut sut tuntemaan ittes niin pohjasakiksi että luulet ettet pärjää yksin tai et kelpaa kenellekään? Tuttu tunne :(

Mut voin kertoa, kun lähdet niin hetki menee kun elämä asettuu ja opit olee tytön kans kaksin. sit helpottaa, ja sit sä ihmettelet et miks en lähteny aiemmin. Mulla tuli erosta parin viikon päästä ekan kerran semmonen valonpilkahdus, et hei, enää ei sitä samaa takas ikinä ja miks en lähteny aiemmin.
Ammattiapua tarvit, että saat oman minäkuvan kasattua ja opit arvostaa sitä, että voit opettaa myös tyttös arvostaa itseään ja auttaa häntä. :hug:

kiitos :)

eipä olis tätä kämppää ni lähtökin ois helpompaa!

pitää varmaan soitella pankkiin ja kysellä talon myymisestä neuvoa. Tosin ensiksi pitää varmaan puhua miehelle ja se ei kyllä tuu oleen helppoa :/

Yhteistyössä