Tää on just mun tuuriani...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kissansilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kissansilmä

Aktiivinen jäsen
10.06.2005
2 700
0
36
Mulla alkaa huomenna 4 yön putki ja mies tekee 12-22 töitä, poika on sit kunnolla kipee, kuumetta 40 ja kurkkuaan valittelee, mies toki on pojan kans 11:30, mutta sit pitäis mun olla jotakuinkin hereillä ja jaksaa valvoo yövuorot nukkumatta siis juurikaan... Miks just nyt? Eikä meillä oo ketään kuka nyt pääsis apuunkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Kissansilmä:
Mulla alkaa huomenna 4 yön putki ja mies tekee 12-22 töitä, poika on sit kunnolla kipee, kuumetta 40 ja kurkkuaan valittelee, mies toki on pojan kans 11:30, mutta sit pitäis mun olla jotakuinkin hereillä ja jaksaa valvoo yövuorot nukkumatta siis juurikaan... Miks just nyt? Eikä meillä oo ketään kuka nyt pääsis apuunkaan.

Soitat jo tänään töihin että lapsi sairas et pääse tulemaan. Minä tekisin ainakin niin, lapsi etusijalla!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Soitat jo tänään töihin että lapsi sairas et pääse tulemaan. Minä tekisin ainakin niin, lapsi etusijalla!

Soittaisin, mutta meillä katsotaan että kun lapsella on 2 huoltajaa joista toinen siis on kotona (menee siis iltavuoroon ja on yön kotona) en minä voi olla pois. Pitää siis vaan pärjätä.

yötyöntekemisessä on juuri tuo ongelma :(
tell me about it, mun mies tekee pelkkää yötyötä, joten kumpikaan meistä ei koskaan ole oikeutettu olemaan pois sairaan lapsen vuoksi.. mä olen töissä 10-18 ja mies 2045-715, joten nukkumisaikaa sille jää tunti-pari aamulla ja sama illlalla...
eikö olisi teillä ketään tukiverkkoa? meillä onneksi mummo ja ukki tai mamma rientää silloin apuun, vaikka muuten lapsenhoitajat on kiven alla =)

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
tell me about it, mun mies tekee pelkkää yötyötä, joten kumpikaan meistä ei koskaan ole oikeutettu olemaan pois sairaan lapsen vuoksi.. mä olen töissä 10-18 ja mies 2045-715, joten nukkumisaikaa sille jää tunti-pari aamulla ja sama illlalla...
eikö olisi teillä ketään tukiverkkoa? meillä onneksi mummo ja ukki tai mamma rientää silloin apuun, vaikka muuten lapsenhoitajat on kiven alla =)

On meillä hyväkin tukiverkko, mutta just nyt niistä ei oo apuja mun siskoni on ison selkäleikkauksen jäljiltä sairaalassa, mun vanhemmat reissussa ja anoppi myös kipeenä, eikä oo oikein ketään muutakaan joka pääsis siihen aikaan kun ois tarvetta..

On meillä hyväkin tukiverkko, mutta just nyt niistä ei oo apuja mun siskoni on ison selkäleikkauksen jäljiltä sairaalassa, mun vanhemmat reissussa ja anoppi myös kipeenä, eikä oo oikein ketään muutakaan joka pääsis siihen aikaan kun ois tarvetta..

kurjaa teille :( oikeesti... onko sulla monta lasta? nukkuvatko päiväunia? tai voivatko katsoa videoita iltapäivän ja sä voisit pötkötellä ja torkkua sohvalla? yksi iltapäivä videoiden vieressä ei koskaan ole tehnyt kenellekään pahaa =)

kurjaa teille :( oikeesti... onko sulla monta lasta? nukkuvatko päiväunia? tai voivatko katsoa videoita iltapäivän ja sä voisit pötkötellä ja torkkua sohvalla? yksi iltapäivä videoiden vieressä ei koskaan ole tehnyt kenellekään pahaa =)

2 lasta, eivätkä nuku unia, tosin meinasin että nuorimmainen menee päiväkotiin kuten sen piti muutenkin mennä, niillon vielä teatteripäivä joten ei kotia haluis jäädäkään, isompi siis on kipeä ja voin torkkua sohvalla jonkun aikaa, mutta sillon astma joka infektion aikaan pahenee eritoten, joten pitää olla aikuisen valppaana vähän koko ajan..

Alkuperäinen kirjoittaja sss:
miten sun yö alkaa? jos jo 21 ja mies tulee vasta 22 niin työajat menee päällekäin eli oikeus olla pois on...
Mun vuoroni alkaa 20:45 ja me ollaan sovittu että naapurista tulee mun kaveri siks aikaa vahdiks kun iskä tulee kotiin ja sillon kun mummo+pappa on kotosalla tulevat apuun. Niin ehkä mä voisin olla pois kelo 22:30 asti mutta sitten on isi kotona ja mun pitäis mennä töihin ja menee liian hankalaks.. mun on vaan sinniteltävä.

Yhteistyössä