TÄÄ ON JO IHAN SAIRASTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ongelmia sen suhteen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ongelmia sen suhteen

Vieras
TÄLLÄ VIIKOLLA OLEN SYÖNNYT:

bigmacaterian
pizzaan
2x kebab pitaleivällä
LITRAN JÄÄTELÖÄ (OKEI, SE OLI KEVYTTÄ....)
KARKKIA MONTA PUSSIA (n.3)
TAVALLISTA RUOKAA
N. 2LITRAA MAKARONI SALAATTIA
MUUTA HYVÄÄ MITÄ EN EDES MUISTA
MONTA LEIPÄÄ
KOLME PURKKIA SILLIÄ
JA MUUTA...

mikä mulla on..ja joo, en ole raskaana, mutta syön jatkuvasti vaikka pitäis laihduttaa....siis syön, syön ja syön ja tää syöminen alkaa olla ongelma koska painan kohta 80kg ja pituutta on 165cm...miten saan itsestäni irti etten söisi....
pillereitä syön, merkki yasmin....

onko tää joku ahmimishäiriö....

Alkuperäinen kirjoittaja ongelmia sen suhteen:
TÄLLÄ VIIKOLLA OLEN SYÖNNYT:

bigmacaterian
pizzaan
2x kebab pitaleivällä
LITRAN JÄÄTELÖÄ (OKEI, SE OLI KEVYTTÄ....)
KARKKIA MONTA PUSSIA (n.3)
TAVALLISTA RUOKAA
N. 2LITRAA MAKARONI SALAATTIA
MUUTA HYVÄÄ MITÄ EN EDES MUISTA
MONTA LEIPÄÄ
KOLME PURKKIA SILLIÄ
JA MUUTA...

mikä mulla on..ja joo, en ole raskaana, mutta syön jatkuvasti vaikka pitäis laihduttaa....siis syön, syön ja syön ja tää syöminen alkaa olla ongelma koska painan kohta 80kg ja pituutta on 165cm...miten saan itsestäni irti etten söisi....
pillereitä syön, merkki yasmin....

onko tää joku ahmimishäiriö....

Mulla on samat pillerit ja oli alussa samanlaista.Onks sulla ollu pitkään noi pillerit?Mä lihoin sit synnytyksen jälkeen kun aloin käyttää noita niin melkein 15kg :ashamed: |O

n.3kk ja koko sen ajan kauheat mässytellyt...hyvää tekee KOKO ajan mieli...siis koko ajan....ehkä jätän pois nuo tämän levyn jälkeen koska ei ole miestäkään, niin suotta itseäni lihoitan ja aloitan uudenvuodenlupauksella laihiksen...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
n.3kk ja koko sen ajan kauheat mässytellyt...hyvää tekee KOKO ajan mieli...siis koko ajan....ehkä jätän pois nuo tämän levyn jälkeen koska ei ole miestäkään, niin suotta itseäni lihoitan ja aloitan uudenvuodenlupauksella laihiksen...

Juu, jätä josko se oloa helpottas.Mä en voi jättää kun mulla on niin epäsäännöllinen kierto muuten ja sit tulee ihan oikeasti vaihdevuosioireita jos ei menkat tuu ajallaan
|O :headwall:

Yhteistyössä