tää on jo aika noloa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ViVa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ViVa

Aktiivinen jäsen
20.10.2007
1 506
0
36
Mulla hieman iski suklaahimo tossa illalla kun lapset sain unten maille.

Meninpä sitten muistamaan että meillä kaks suklaakalenteria kaapissa joulukuuta odottamassa :ashamed:
Ja voi ehkä arvata mitä mä tein.. söin ne.. :snotty:

Siis oikeesti,ois kyllä joku vierotushoito paikallaan kun lasten joulukalenteritkin syön.

Uudet sitten pitää ostaa vasta tän kuun vika päivä.. ei mitään itsehillintää näemmä tällä mammalla :headwall:

Ja mä niitä jo himoilin parina iltana.. mutta mietin että ei voi niin tehdä ja unohdin koko kalenterit.
Mutta tänään en sitten enää onnistunut itselleni järkeä puhumaan.. :whistle:

Ja nyt nolottaa.

Onneks lapset sen verran pieniä että ei ne mitään huomaa kun uudet hankin tilalle.. :xmas:

mä ruukaan laittaa pakettiin valmiiksi konvehti rasioita joita voi antaa sit vastalahjaksi sellaisille ihmisille, jotka tuo ylläripakettia joulun alla. No, on melko monta vastalahja konvehti rasiaa tullut paketista revittyä auki. :ashamed: Suklaanhimo ku iskee, niin siinä on kaikki konstit kylllä käytössä.

Eikä se suklaa ole edes mitään hyvää.. en tajua kyllä itseäni. Miten voi olla noin suklaa-koukussa |O

Mut ei ne taida mua tosissaan ottaa jos johkun A-klinikalle lampsin? :whistle:

mulle käyny monesti samalla tavalla, ollu aina niitä euron kalentereita.. nyt ostettiin erikoiskalenterit lapsille joissa on sekä suklaata, että nameja ja karkkipusseja ja nyt en yksinkertasesti voi syödä niitä, on nimittäin sellainen kilohinta etten ihan heti alkais uusia hommaamaan...

Alkuperäinen kirjoittaja minnakoo:
mä ruukaan laittaa pakettiin valmiiksi konvehti rasioita joita voi antaa sit vastalahjaksi sellaisille ihmisille, jotka tuo ylläripakettia joulun alla. No, on melko monta vastalahja konvehti rasiaa tullut paketista revittyä auki. :ashamed: Suklaanhimo ku iskee, niin siinä on kaikki konstit kylllä käytössä.

tän saman mä tein viime jouluna :ashamed:
Sillon pistin raskaus-himojen piikkiin,mutta nyt ei kyllä ole mitään tekosyytä edes

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
sellasta sattuu :D onneksi tuo pahin suklaanhimo on ohitettu, nyt kestää jopa suklaapatukka pari päivää :saint:

voi,pääsisimpä joskus tuohon! :)
Nykyään koitan olla ostamatta mitään herkkuja,mutta aika huonolla menestyksellä niinkuin näkyy

Alkuperäinen kirjoittaja minnakoo:

Samaan syyllistynyt:)

Yhteistyössä