tää on ärsyttävää (joo taas exästä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöppönen

Aktiivinen jäsen
13.05.2005
22 173
1
36
hieno homma, ex haki lapsia itselleen viikonlopuksi ekan kerran 1,5vuoteen. eilen lähtivät reissuun ja tänään tulevat takas.. aikataulusta vaan ei ole mitään tietoa. yritin kysyä että monelta tuo lapsia kotiin että osaan varautua mahdolliseen ruokailuun (itselleni en kokkaile) ja ihan sillä että voin itse tehdä jotain, mut ei, ei tiedä, ei osaa sanoa, ei kuulu mulle. olla nyt sitten kytiksellä kotona kun mihinkään ei voi lähteä jos tulee viesti et tuon lapset nyt..

No jos meet johonkin niin niin laitat tekstarin että menossa oot, ilmottelee kun tulee. Ja ruuaksi varaat jotian valmisruokaa jos sitä tarvitaan, jos ei niin sen voi syödä myöhemminkin.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Eikö se ois vaikka voinut luvata soittaa, kun ovat lähdossä tulemaan?

ei ex suostu puhumaan mun kanssa puhelimessa.. en tiedä missä ovat enkä nyt sit sitä milloin tulevat. :|

Kiva. Musta toi tuntuis tosi pelottavalta. Siltä, et jos sattuis jotain, niin ilmottasko se sillonkaan. Aika hölmöa jos se ei tajua, että ku se tekee noin, siihen on tosi vaikea luottaa.

Ihan tosi, älä anna sen hallita sua noin. Jos ei voi aikaa ilmoittaa, niin älä ole kytiksellä kotona. Joutaa kyllä lasten kanssa odottamaan vaikka teidän pihassa tunnin-kaks jos on noin idiootti.

Eikö se ois vaikka voinut luvata soittaa, kun ovat lähdossä tulemaan?

ei ex suostu puhumaan mun kanssa puhelimessa.. en tiedä missä ovat enkä nyt sit sitä milloin tulevat. :|

Kiva. Musta toi tuntuis tosi pelottavalta. Siltä, et jos sattuis jotain, niin ilmottasko se sillonkaan. Aika hölmöa jos se ei tajua, että ku se tekee noin, siihen on tosi vaikea luottaa.

aivan. eilen ei meenannut vastata kun kysyin ovatko menossa kauemmaksikin.. pojalle on nimittäin vain koroke hänen autossaan ja sanoin että sen kanssa ei pitkille matkoille lahdetä vaan pojalle kunnon istuin.. sen verran sit myönsi et ovat menossa kauemmas ja mä annoin pojalle autosta istuimen. musta on kans vähän pelottavaa.. jotenkin orpo olo kun ei tiedä missä lapset on.

Exäsi käyttää edelleen valtaansa sinuun. Elä anna kuitenkaan tuollaista valtaa hänelle. Voit ihan hyvin lähteä käymään jossain ja laittaa viestiä exälle, että ilmoittaa kun on tuomassa lapsia. Tuskin exäsikään nyt niin vastuuton on, että lapsia jättää pihalle jos ei ketään kotona olis.

Alkuperäinen kirjoittaja LotL:
Exäsi käyttää edelleen valtaansa sinuun. Elä anna kuitenkaan tuollaista valtaa hänelle. Voit ihan hyvin lähteä käymään jossain ja laittaa viestiä exälle, että ilmoittaa kun on tuomassa lapsia. Tuskin exäsikään nyt niin vastuuton on, että lapsia jättää pihalle jos ei ketään kotona olis.

no ei sentään, mut siitä tulee taas haukkumista jos en oo kotona kun hän tuo lapsia.

no ei sentään, mut siitä tulee taas haukkumista jos en oo kotona kun hän tuo lapsia.

Sen verran oon lukenut aika ajoin kun olet kertonut exäsi toiminnasta lasten suhteen. Itsekin tiedät ettei exälläsi taida juuri olla sanottavaa tekemisistäsi omiensa jälkeen. Turhaa siis annat hänen pitää tuota ääretöntä valtaa teitä kohtaan. Toiminnassasi ei ole mitään moitittavaa, jos haukkuu sinua niin tekee sen vain kiillottaakseen omaa pielustaan.

Mikä nyttyskyhyveli sie oot? Anna haukkua ja sanot vaan tyynesti että sulla on muutakin elämää kun varroa koska herran passaa saapua.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Jos laittaisi tekstarin jos ei halua puhua?

mä laitoin jo ja kysyin et monelta tulee, muttei osaa kuulemma sanoa.. tekstareilla meillä kaikki hoidetaan ja samat asiat selviäis puhumalla niiiiiiin paljon nopeampaa ja helpommalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:

Mikä nyttyskyhyveli sie oot? Anna haukkua ja sanot vaan tyynesti että sulla on muutakin elämää kun varroa koska herran passaa saapua.

siitä tulee vaan niin järkyttävän paha mieli.. mä oon niin väsynyt tappalemiseen etten oikeasti halua mitään ylimääräistä ja yritän tasoitella.

mä laitoin jo ja kysyin et monelta tulee, muttei osaa kuulemma sanoa.. tekstareilla meillä kaikki hoidetaan ja samat asiat selviäis puhumalla niiiiiiin paljon nopeampaa ja helpommalla.

Meillä isä tavoitteli minua puhelimella kun asuin vielä kotona.Ainoa mitä sanoi äidilleni liki 20 vuoteen oli:onks Timppa!Eli on sitä osattu muuallakin!

Eihän sun tapella tarvikaan, elät vaan omaa elämääsi ja käytät kansalaisoikeuttasi tehdä omat päätökset omassa elämässäsi. Kun tasottelet koko ajan ja teet kaiken kiltisti niin ettet "pahoita" exäsi mieltä hän voi iänkaikkisesti ohjailla elämäänne kuten haluaa.

Meillä isä tavoitteli minua puhelimella kun asuin vielä kotona.Ainoa mitä sanoi äidilleni liki 20 vuoteen oli:onks Timppa!Eli on sitä osattu muuallakin!

tommonen on vaan niin perseestä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Onko teillä tehty lastenvalvojalla sopimusta tapaamisista? Suosittelen. Kellontarkkuudella hakemis ja palautusajankohdat, ei tarvi tapella.

on, ei toteudu. ex ei tapaa lapsia sen vertaa mitä sopimuksessa lukee.

Sitten uusi sopimus vaan! Älä hemmetissä alistu tommoseen!

Eihän sun tapella tarvikaan, elät vaan omaa elämääsi ja käytät kansalaisoikeuttasi tehdä omat päätökset omassa elämässäsi. Kun tasottelet koko ajan ja teet kaiken kiltisti niin ettet "pahoita" exäsi mieltä hän voi iänkaikkisesti ohjailla elämäänne kuten haluaa.

totta tuokin..

Yhteistyössä