Tää on aika outoa (joululahjoista )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huuhkajatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä ostin esikoiselle juuri pari lahjaa ja totesin, että kyllä se oli varmaan siinä hänen lahjojen osalta - kun niitä kuiteskin tulee muualtakin niin ihan turha ostaa niin paljon, ettei jaksa edes kaikkia paketteja avata. Pääasia, että saa pari mieluisaa lahjaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Mä ostin esikoiselle juuri pari lahjaa ja totesin, että kyllä se oli varmaan siinä hänen lahjojen osalta - kun niitä kuiteskin tulee muualtakin niin ihan turha ostaa niin paljon, ettei jaksa edes kaikkia paketteja avata. Pääasia, että saa pari mieluisaa lahjaa.

Noin minäkin olen sen ajatellut (saa sii sitten kun mies lähtee törsäämään, meneekö ajatus pieleen ).

Pojulle mulla on pari kirjaa ja sitten ollaan suunniteltu mp3-soitinta, tytölle singstar levy ja ehkä känny.(tuli luvattua että hän saa sen kunhan osaa lukea, ja nyt hän lukee )

Tyttö toivonut helmiaskartelujuttuja, Bratzin meikkinukkea, Fur Berries lemmikkiä. Helmijutut hankittu, Fur Berries kaiketi kummeilta, meikkinukke jää ostamatta ja se tilalle Yvesin pienten tyttöjen meikkiboxi, kun tykkäävät kaverin kanssa laitella hiukka huulipunaa ja luomiväriä (roolileikeissä). Jokunen kirja ja Dvd lisäksi.

Yhteistyössä