tää ny on niiin tyhmä juttu, mut pakko jakaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mäenkestätätä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Taas järkytit lapsettoman palstavierailijan mielenrauhaa.... Käytetyt vaunut maksaa vähintään 350€ ?! Aika hieman ylihinnoittelua, siis yleensäkin vaunuissa jos tuossa hintaluokassa mennään.

Viime viikolla järkytyin kun kuulin että kahden lapsen päivähoito voi maksaa jopa 400 € kuukaudessa, enkä vieläkään suostu uskomaan että lisääntyminen on noin kallista lystiä.huh.

[QUOTE="vieras";24971531]
Viime viikolla järkytyin kun kuulin että kahden lapsen päivähoito voi maksaa jopa 400 € kuukaudessa, enkä vieläkään suostu uskomaan että lisääntyminen on noin kallista lystiä.huh.[/QUOTE]

Tuo 400e kahdesta lapsesta on vanhaa tietoa. Nykyisin se on lähemmäs 500e ja ens vuonna nousee taas, katotaan meneekö silloin 500 e rikki.

[QUOTE="vieras";24971531]Taas järkytit lapsettoman palstavierailijan mielenrauhaa.... Käytetyt vaunut maksaa vähintään 350€ ?! Aika hieman ylihinnoittelua, siis yleensäkin vaunuissa jos tuossa hintaluokassa mennään.

Viime viikolla järkytyin kun kuulin että kahden lapsen päivähoito voi maksaa jopa 400 € kuukaudessa, enkä vieläkään suostu uskomaan että lisääntyminen on noin kallista lystiä.huh.[/QUOTE]

Vauvatalo Johanna Oy // Lastentarvikeliike H Nuo hinnat ny järkytti muokin! varsinkin teutonia! yhdet yhdistelmät oon ostanut uutena v.1997, maksoivat silloin 2500mk

Mä kun lähden töihin, 3 lapsen hoitomaksut on suunnilleen 530e
Et jee :)

Alkuperäinen kirjoittaja mäenkestätätä;24971495:
ON ON :)Mut ei mul oikeastaan mitään järkevää asiaa ollutkaan, mitä mä ees tänne kirjoitin, sorry heippa :D

Hei hyvä kun jaoit tän mieltäs painaneen asian meijän kans, älä mitään anteeks pyydä :D
Mut samaa tahraa määkin vaan jäin tuijottaan :laugh:
Ja sitä hintaa, OMG! Tälläsellä köyhällä ei oo mitään käsitystä siitä, mitä oikeesti hyvät äitit ostaa lapsilleen.

Yhteistyössä