Tää luulosairaus imee minut kuiviin :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Auttakkee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vaikka tämä onkin jo vanha ketju, minun on pakko kirjoittaa tähän! Täällä yksi luulosairas, jolla on ajoittain vaikka millä mitalla vakavia sairauksia. Tällä hetkellä yksinäisen kesän jälkeen (yksinäisen = miehellä ei kesälomaa ennen elokuuta) vallalla on melanooma. Huolestuttavia luomia on MONTA. Elämäni varrella olen "sairastanut" milloin aivokasvainta, milloin sydänsairautta, milloin aivoverenvuotoa, milloin jotain syöpää jne. jne. Tarkkailen itseäni koko ajan, jos ei ole tarpeeksi tekemistä :(. Tilanne on pahentunut lasten syntymän jälkeen (tosin onneksi lapset pitävät usein kiireisenä). Pienikin oire on aina merkki pahimmasta mahdollisesta :(. Olen käynyt tämän luulosairauden vuoksi lääkärissäkin mutta ainut ohje oli, että älä murehdi :/. Niinpä. Kunpa se onnistuisikin.

Täällä kanssa yksi luulosairas. Oon kuluneen vuoden aikana "sairastanut" omasta mielestäni monenlaista: keuhkosyöpä, vatsasyöpä, suusyöpä, kurkkumätä, klamydia, aivokalvontulehdus, leukemia, reuma, aivokasvain........ lista jatkuu. stressaa joka päivä.

Olen ihan hysteerisen luulosairas. Tällä hetkellä mulla on punertava luomi jalassa, tai jälki ja syöpäähän se on varmaankin. Milloin mitäkin, kyttään itseäni, luen netistä lääkärijuttuja, uskon mitä sairausjutuissa sanotaan ja vedän itseni ihan paniikkiin. Lääkärikirjat ja Google pitäisi kieltää minulta. En osaa nauttia enää mistään. Kokoajan tulee uusia oireita, milloin mitäkin. Tämä alkoi lasten synnyttyä ja väsymyksen seurauksena.

Miten pääsen eroon itseni tarkkailusta??

Vähän vanha juttuhan tämä jo on, mutta tiedän tarkalleen miltä sinusta tuntuu koska itse kärsin vastaavista peloista (mm tällä hetkellä pelkään tulevaa paksusuolen tähystystä, olen jo melkein varman että sieltä löytyy jotain vakavaa).

Ihosyövästä voin sanoa kylläkin että löysin siihen takuuvarman tuotteen jolla se hoituu helposti jopa ilman lääkärin toimenpiteitä. Tehoaa erittäin tehokkaasti mm. melanoomiin ja muihinkin ihosyöpiin. Jos kyseinen tuote kiinnostaa niin googlaa nimellä "black salve". Itse tilasin sitä täältä: Black Salve, Bloodroot Salve at Best On Earth Products. Kyseistä ainetta voi nauttia myös sisäisesti, mutta pitää noudattaa tarkkoja ohjeita siihen. Myös youtubesta löytyy videoita tämän aineen käytöstä. Eli jos pelottaa niin rohkeesti kokeilemaan tätä!

No tässäpä keskustelunaihe myös mulle! Siis aivan kamalaa tämä luulosairaus :( Mulla ollu tosin jo varmaan ala-asteelta asti, mutta nyt lasten synnyttyä tää taas nostaa päätään enemmän ja enemmän.

Vuosien varrella oon pelännyt ainakin sydänsairautta (lapsena, kun sydämestä joskus "tuikki"), syöpää monessa muodossa, ms-tautia (koin montaa eri oirettakin tästä), jopa aidsia (vaikka mulla vain yksi terve seksikumppani), lapsettomuutta (vaikka ei mitään häiriöö koskaan ollut hormoneissa), suolistosairautta, veritulppaa... En varmaan edes muista kaikkee... Ravannut olen myös lääkärissä "vaivojeni" takia.

Yhteistyössä