Tää lähtee nyt testiostoksille!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neiti harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neiti harmaa

Vieras
Kirjottelin tossa aikasemmin jo.. Nyt kp 29/28
Tein sunnuntaina apteekin testillä negan.
Nyt meen pikasesti apteekkiin ennen töitä tai sit töiden jälkeen.
Kannattaako nyt ostaa joku superherkkä testi vai luuletteko et riittää ihan apteekin? Ja useempi kappale?

Suositelkaa mulle jotain nopeesti :)

Mitä merkitystä sillä on saako sen asian tietää nyt vai viikon päästä? En oli ikinä ymmärtänyt miksi niitä testejä pitää tehdä "liian aikaisin"? Itse olen tehnyt sitten kun menkat ollu vähintäänkin vkon myöhässä. Siis ihan oikeesti kysyn. Ei vittuilua.

No päätin just et en meekään vielä vaan ootan perjantaihin niinkun aikasemmin päätin. Eihän niitä kannatakaan tehdä mut joillain näkyy aikasemmin ja joillain taas myöhemmin.. Jos on hirveen kärsimätön..? :D

Alkuperäinen kirjoittaja neiti harmaa:
No päätin just et en meekään vielä vaan ootan perjantaihin niinkun aikasemmin päätin. Eihän niitä kannatakaan tehdä mut joillain näkyy aikasemmin ja joillain taas myöhemmin.. Jos on hirveen kärsimätön..? :D

No ehkä ymmärrän, että aihe on sellainen, että on kärsimätön =) Tai ei edes ehkä... =)

Toivottavasti tärppää ja onnea!

kävin sitte äsken apteekissa.. ostin kaks aconin kasettitestiä.. otin aikaa ja kolmen min. päästä oli ihan hailee punanen viiva..... soitin miehelle ja sit se oli kadonnu.. oon 100 varma et se oli siinä!! Onko muille tullu? Aamulla sit uusiks.. apua :D

Yhteistyössä