Tää kotonaolo eimulle sovi, TÄÄLLÄ ON TYLSÄÄ YKSIN!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hellalettas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä olen edes hetken yksin ja NAUTIN. Mie ainaki välillä tarviisin yksinoloa. 6 hengen taloudessa sitä harvoin saa, mieski tekee töitä pääasiassa etänä, istuu se &#%")=%&# läppäri sylissä tuossa nojatuolissa ja on ruokaa vailla ja muuten ei nää ei kuule mitään.... |O

Alkuperäinen kirjoittaja petomamma:
Minä olen edes hetken yksin ja NAUTIN. Mie ainaki välillä tarviisin yksinoloa. 6 hengen taloudessa sitä harvoin saa, mieski tekee töitä pääasiassa etänä, istuu se &#%")=%&# läppäri sylissä tuossa nojatuolissa ja on ruokaa vailla ja muuten ei nää ei kuule mitään.... |O

Meitäkin on kuusi, mutta ketään lapsista ei ole enää kotona, vaan nuorinkin aloitti juuri koulun. Miten tähän tottuu, jos joutuu pidemmänkin aikaa olemaan saikulla

Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Alkuperäinen kirjoittaja Champion:
Mä oon kotona saikulla ja tylsää on vaikka lapset kotona. Kyllä on ikävä töihin!

Ei mula ikävä ole nykyiseen työpaikkaani,muta mieluumi olisin sielläkin kuin yksin. Telkkaristakaan eitu mitään hyvää ohjelmaa

Mä taidan olla jotenkin outo kun tykkään käydä töissä ja nähdä työkaverit :whistle: Mut oot oikeessa, telkasta ei tule mitään ja lapsetkin tylsistyy täällä suunnalla kun ulkona tulee vettä kaatamalla niin ei edes sinne pääse... :/

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Millasesta vaivasta oot saikulla? Mä ainakin käyttäisin sairasloman siivoamiseen ja järjestämiseen, jos pystyisin. Laittaisin valokuvat viimeinki albumiin yms.

mulla tuo jalka on kipeä. jopa siitä kipeyty,kun kävelen noin 1,5 km matkan hakemaan poikaa iltapäiväkerhosta.

Isovarpaan tyvessä kipua ja on otettu nyt kihtikokeet ja röntgenissä olen käynyt jne. mulla on vielä työnä keittiötyötä, josta toki tykkän kovasti, mutta kun jlaka kipeytyy aika pian kun olen töissä.
Maanantaina käyn yrittänässä pystynkö töihin. iltapäivällä klo 15 on sitten lääkärille aika katsotaan verikokee tja röntgeni tulokset. jos näissä ei mitään ola,aletaan sitten mitteimään vaivasenluleikkausta.
kipu ei parane, vaikka turvotus varpaasta poistuikin burana 600-kuurilla

Millasesta vaivasta oot saikulla? Mä ainakin käyttäisin sairasloman siivoamiseen ja järjestämiseen, jos pystyisin. Laittaisin valokuvat viimeinki albumiin yms.

mulla tuo jalka on kipeä. jopa siitä kipeyty,kun kävelen noin 1,5 km matkan hakemaan poikaa iltapäiväkerhosta.

Isovarpaan tyvessä kipua ja on otettu nyt kihtikokeet ja röntgenissä olen käynyt jne. mulla on vielä työnä keittiötyötä, josta toki tykkän kovasti, mutta kun jlaka kipeytyy aika pian kun olen töissä.
Maanantaina käyn yrittänässä pystynkö töihin. iltapäivällä klo 15 on sitten lääkärille aika katsotaan verikokee tja röntgeni tulokset. jos näissä ei mitään ola,aletaan sitten mitteimään vaivasenluleikkausta.
No ei susta sitten siivoomaan oikein ole.

No ei susta sitten siivoomaan oikein ole.

kyllä minä meinaan kuitenkin tänään vähän muroida.

Yhteistyössä