tää käy jo naurettavaksi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pinki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pinki

Tunnettu jäsen
04.08.2004
25 067
28
48
Lahti
meillä siis lapsia 1v,3v,5v. varmaankin tiedätte että lapsista lähtee ääntä. milloin kiljaisuja,naurun remakkaa,itkua... välillä pompitaan juostaan,välillä tippuu tavara lattialle. eli siis normaalia lapsiperheen ääntä.

meidän alakerran naapurit on sitä mieltä,ettei saisi kuulua ääntä yhtään,he hermostuvat kun kuuluu metakkaa :kieh:

äsken poika pomppi tuossa lattialla (kielloista huolimatta) ja kappas vain,sattui sitten jalkaan ja huutohan siinä tuli. ja eikös nää alakerran paukapäät ala paukuttamaan ovia ja kolistamaan pattereita :headwall:

siis ihan oikeesti,eihän nyt meiltä AINA sitä ääntä kuulu ja mun mielestä nämä äänet kuuluvat lapsiperheeseen. lastensuojeluun noi soittaa vissiin 2-3 kertaa viikossa kun lapset huutaa/komennan vähän kovemmin :xmas:

johtuuko tää 'vainoaminen' siitä,että ollaan vuokralla osake talossa? :|

alkaa täyttyy mun pinnani kohta..........

Saahan sitä elämisen ääniä kuulua, eikös se kerrostaloissa kymmeneltä illalla tuu se hiljaisuus sääntö voimaan?

Pyydä ne alakerran hissukat päiväks istumaan teille ja seuraamaan lapsiperheen menoa, eiköhän ne siitä tokene ja tuu järkiinsä??? :D

juu me ollaan oltu samanlaisessa tilanteessa vuokralla osake talossa. ala kerrassa asu pappa ja mummu mut sellattia teräs kuntoisia ja kuuloisia meillä oli sillon 1 lapsi niin aina kun lapsi alko itkemään siellä alettiin jollain harjan varrella oputteleen mein lattioita ja huutamaan ja se kuulu meille. muutenkin valittivat kaikesta. vaunuista tulee jälkiä seinään tai ne on tiellä rappusten alla ja voi sitä meteliä kun olin oman polkupyöräni laittanut yleisessä pyörävarastossa sen pappan paikalle mun pyörä oli heitetty pihalle. oltiin siis ainut lapsiperhe

nyt lapsia 3 6,3 ja melkein 2v ääntä lähtee ja naapurit tykkää (opiskelia)

No alakerran naapuri vois harkita muuttoa ok-taloon keskelle ei mitään, nii ei tartteis kuunnella naapurin lasten ääniä. Tuo on ihan terrorisointia naapureilta. :kieh:

anteex sekava teksti kiireessä kirjoitin
lapset nyt 6v,3v ja melk 2v eikä se siitä itkusta aina vaan kun mein esikko lapsi leikki leluilla,tai heitteli niitä tai tykkäs tiputtaa kaiken lattialle oli reilu 1v niin eikös siä aina alkanu kuuluun tai sit tultiin mein ovelle.

ei kestetty ja muutettiin pois vuos siinä asuttiin

Meille kerran valitettiin (esikoinen oli silloin vauva), että minä ja mieheni kävellään kuin norsut. Pitäisi kuulemma kävellä päkiöillä. Ja kuulemma 2 TVtäkin meillä kuulemma möykkäsi yhtaikaa, vaikka tähän päivään mennessä meillä on ollut vain 1 TV kerrallaan. Sama naapuritäti tuli kerran kun olin menossa vaunujen kanssa rappukäytävään, valittaan, kun nyt hän ei mahdu meneen kauppakassien kanssa mun ohi, vaan joutui odottaan. :kieh: :headwall: :laugh:

ahaa,siis samaa ilmiötä muuallakin,kuin vain meillä.....

me tässä 2v asuttu,nyt aletaan etsiä asuntoa. alkaa tympäsemään tämä. kun ei ole mikään pakko asua kus'päiden naapurissa... :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Oiskohan siitä apuja, jos mie raahaisin meidän lapset teille kylään? Sen jälkeen teidän äänet varmasti kuulostais hiljaiselta. ;)
*kuuntelee tässä, että tuleeko kohta katto niskaan... mie olen alhaalla, ja penskat melkein kaikki yläkerrassa :whistle: *

Mennään kimpassa Pinkille kylään B) Tuostakin lähtee kivasti ääntä :whistle:
Mutta että olisi kaikki koolla :saint: :saint: Hiljaisuus kaukana :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja ronttonen:
Oiskohan siitä apuja, jos mie raahaisin meidän lapset teille kylään? Sen jälkeen teidän äänet varmasti kuulostais hiljaiselta. ;)
*kuuntelee tässä, että tuleeko kohta katto niskaan... mie olen alhaalla, ja penskat melkein kaikki yläkerrassa :whistle: *

Mutta että olisi kaikki koolla :saint: :saint: Hiljaisuus kaukana :laugh:

:laugh: Saadaankohan me kutsu mennä kylään ;)
*alkaa pakkaamaan jo varustekassia mukaan*
No ei vaan... en mie saa kuitenkaan tuota miestä innostumaan mukaan, ja yksin mie en saa kaikkia lapsia sopimaan kyytiin. :kieh:

Mutta että olisi kaikki koolla :saint: :saint: Hiljaisuus kaukana :laugh: [/quote]

:laugh: Saadaankohan me kutsu mennä kylään ;)
*alkaa pakkaamaan jo varustekassia mukaan*
No ei vaan... en mie saa kuitenkaan tuota miestä innostumaan mukaan, ja yksin mie en saa kaikkia lapsia sopimaan kyytiin. :kieh: [/quote]

Otat vaan ne pienimmät mitkä mahtuu autoon. Pienistä yleensä lähtee eniten ääntä :xmas: Ja kyllä me aina kylään mahdutaan, mie kutsun meidät Pinkin puolesta, niinkuin aina itsenikin :saint:

Otat vaan ne pienimmät mitkä mahtuu autoon. Pienistä yleensä lähtee eniten ääntä :xmas: Ja kyllä me aina kylään mahdutaan, mie kutsun meidät Pinkin puolesta, niinkuin aina itsenikin :saint:

Mennään joskus toiste... nyt mua kutsuu keittiö ja likaiset astiat, sit kai pitäs mennä saunan lämmitykseen :kieh:
*ujostelee :ashamed: *

Mennään joskus toiste... nyt mua kutsuu keittiö ja likaiset astiat, sit kai pitäs mennä saunan lämmitykseen :kieh:

Eli seuraavaan kertaan sitten :D
Mie kilautan sulle irl ni vastaathan sit ..... ;)

Ja mua odottaa myös keittiö ja nälkäinen lapsi tuossa vieressä =)

Eli seuraavaan kertaan sitten :D
Mie kilautan sulle irl ni vastaathan sit ..... ;)

Ja mua odottaa myös keittiö ja nälkäinen lapsi tuossa vieressä =)

No jos mie en vastaa, niin kohta tuo miun mies ainakin varmaan sulle soittaa takas ;) :laugh: :ashamed:

Yhteistyössä