Tää ei oo reilua, ei.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Koivunkäpy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Koivunkäpy

Aktiivinen jäsen
05.10.2005
14 246
1
36
mihin katoaa naiden itsemääräämisoikeus kun tahtoisi sterilisaation ennen ku on ikää 30v tai 3lasta???? minulla on tilanne että terveydellisistä syistä ei enempää lapsia, e-pillereitä en saa kun voi henki mennä, minipillerit vetää nupin sekaisin, kumien liukkarille olen allerginen, ja hormonikierukkakaan ei käynyt, aiheuttaa kohtutulehduksia.

pidänkö mä nyt sit polvet ristissä seuraavan 3vuotta vai harrastan seksiä kerran kuussa ja käyn sitten hakemassa katumuspillerit? |O

Abortin saa tehdä ilman eri vinkunoita jos ei lasta halua, mutta miksi, oi miksi sitä retilisaatiota ei saa tässä tilanteessa????

Auttakaas nyt ja keksikää mulle ehkäisymenetelmä.

Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
aspiriini polvien väliin vaan, muutat luostariin 3 vuodeksi :whistle:

Ikävä tilanne kyllä kerta kaikkiaan

mut ku kerkesin jo ilmottaa et meen töihi lokakuussa.. tietty jos avustettavan ottas sinne mukaan.. voiko sinne viedä myös lapset? :laugh:

Todella tyhmä kysymys joten anteeksi mutta eikö kondomeja ole myös sellaisia hypoallergisia? Tai siis sellaisia että käytännössä pitäisi käydä kaikille? Oletko kokeillu?

Siis kyllä minä uskosin että pitäähän sen nipsauttelu irrota noilla perusteilla! Jos ei yksi lekuri suostunu, niin mene kysymään toiselta järkevämmältä! Onhan tuossakin harkinta mahdollista, ei ne säännöt ole aivan ehdottomia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
pistä MIES sinne sterilisaatioon, se on muutenkin niille helpompi kuin naisille

ka nii, se täytti viikonloppuna 28v jotta sit ei tarvii olla ku 2v ilman..

Eikö mieskään pääse ennen kun on 30 täyttänyt?!

ei pääse kun silläkään ei ole ku kaksi lasta, ainakaan tiettävästi
:laugh:

Ja taitaaa liki kaikissa kumeissa olla liukkaria, tai jos ei oo ni sitä pitäisi laittaa ja tuo ainut liukkari mitä pystyn käyttämään on silikoni pohjainen. no, pitää huomenna kierukan poistossa kysellä asiaa..
Ja ei tämä ei ole mikään pikapäätös että tahdon sterilisaation, olen asiaa pohtinu jo pari vuotta..

Yhteistyössä