Tää ei oo provo. Kysymystä siis koskien alkoholia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kyselijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
isäni jäi humalassa auton alle kun pyöräili illalla ystävänsä luota takaisin kotiin. hänelle ei onneksi tullut kuin joitain tikkejä ja mustelmia, auto kärsi ja hän joutui maksamaan sakkoja ja korvauksia.

itse olen kaatunut ihan tasaisella maalla normaalivauhdissa pyörällä kun tulin baarista kotiin. nenäni rusto murtui ja sain 5 tikkiä leukaan.

ystäväni oli, tässäkin tapauksessa, pyöräilemässä iltasella humalassa kotiin. hän kaatui kovassa vauhdissa alamäessä ja viilsi kätensä pahasti johonkin maassa.

johtopäätös; pyörät ja alkoholi eivät sovi yhteen.

Onhan noita surullisenkin paljon, jotka ovat siis uhrin asemassa tässä asetelmassa. Vammojen skaala on pintanaarmuista kuolemaan.

Erittelemään en ala enempää kun tuskin kukaan tykkäisi jos itsensä tunnistaisi teksteistäni.

Mä olen murtanut nilkkani jossain kohelluksessa, kerran on purrut kyy kun olin kanervikossa tuhannen turvallani, crossipyörällä kaaduin nokkospusikkoon pelkät shortsit jalassa, ottanut kylillä pataani jne jne jne jne...
Satuuhan sitä :D

Meinasin vastata, ettei ole mitään sattunut, mutta onpa sittenkin.

Isoisäni kaatui humalassa ja sai päähänsä haavan, joka piti tikata. Ei paha tilanne muuten, mutta kun yli 80-vuotias kaatuu, siinä käy usein pahemminkin. Äitini kaatui portaissa ja mursi kätensä.

En muista montaakaan tapausta. Ketään omista läheisistäni ei ole alkoholin takia joutunut mihinkään onnettomuuksiin/vaikeuksiin.

-Ystäväni isä jokus sammui ulos pakkaseen, menetti sormia ja varpaita, meinasin henkensäkin menettää

-Pari vuotta sitten asuttiin kerrostalossa jonka alimmassa kerroksessa asustali alkoholisoitunut pariskunta. Olivat sitten sammuneet ja tupaska syttyi tulipalo. Hengissä selvisivät ihmeen kaupalla, asunto paloi kai melko pahasti.

Yhteistyössä