Samantyyppisiä itselläkin. Pari kertaa on tullut pyöräiltyä pensasaitaan.
Oletko siskoni?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Samantyyppisiä itselläkin. Pari kertaa on tullut pyöräiltyä pensasaitaan.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;27877836:kerran on purrut kyy kun olin kanervikossa tuhannen turvallani,