Tää alotti tänään tupakkalakon!!!!!!! (toivottavasti kestää koko loppu elämän)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bullmastiffi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bullmastiffi

Aktiivinen jäsen
23.01.2007
2 303
1
36
Mulla on siis niin kauhee kuiva yskä, yskin koko ajan niin paljon, että meinaa yrjö lentää... sattuu niin saakelisti kurkkuun.... Vikan tupakan poltin klo: 14.30 ja sen jälkeen ei ole maistunut...

Elikkäs toivotaan.... että pystyn olla polttamatta... :wave:

mä oon ollu nyt 6 viikkoa polttamatta ja välillä on tosi helppoa välillä taas tosi vaikeeta, mut ainakun tekee mieli niin keksit jonkun homman ajatuksella mä teen tän ensin, sit se unohtuukin ainakin hetkeksi
Tsemppiä

Alkuperäinen kirjoittaja Bullmastiffi:
Mulla on siis niin kauhee kuiva yskä, yskin koko ajan niin paljon, että meinaa yrjö lentää... sattuu niin saakelisti kurkkuun.... Vikan tupakan poltin klo: 14.30 ja sen jälkeen ei ole maistunut...

Elikkäs toivotaan.... että pystyn olla polttamatta... :wave:

Ensinnäkin mitä sanoisit hemaiseva pörröpää, jos saisit olla rakkaittesi kanssa 10 vuotta pidempään? Tätä kannattaa ajatella kun tupakanhimo iskee. Mutta minulla on sinulle hyviä uutisia. Ensimmäisellä viikolla on muutamia vaikeita hetkiä, mutta sitten vähän helpottaa. Kun olet pystynyt olemaan kolme viikkoa ilman, elimistösi on tottunut siihen, ettei se saa nikotiinia ja tästä eteenpäin on helppoa. Tämän jälkeen himotus harvenee ajan kuluessa ja vuoden kuluttua olet kuivilla. Jos joskus ratkeat esim. viihteellä ollessa, älä välitä siitä, mutta älä missään tapauksessa koske röökiin seraavana päivänä. Onnea ja tahdonvoimaa sinulle!

Tsemppiä kovasti lopettamiseen :flower: :flower: mun teini-iästä asti tupakoinut äitini (raskaudet ja imetykset vaan polttamatta) lopetti vuosi sitten sen lääkekuurin avulla

Tsemppiä! Mulla takana nyt sellanen 7kk savuttomuutta. Toivottavasti tällä tiellä pysyn loppuelämäni. Helppoa ei ole ollut, mutta on se ihanaa kun aamulla ei tarvi ensimmäistä varttia räkiä limaa.

Tsemppia sulle kovasti! Käytä apukeinoja jos siltä tuntuu - kun onnistut niin kiität itseäsi tuhat kertaa. Ja kyllä, se tupakan himo loppuu vuosien mittaan. Ekat kuukaudet on pahimpia.. ja jos joskus baarissa tms. poltat niin so? - jatka lakkoa vaan, se kyllä ONNISTUU!

Hirmusti tsemppiä siulle! Hieno päätös :)
Mie oon lopettanut kahdesti, pian molempien plussien jälkeen. Eka kerralla siitä tulikin vain lakko, eli aloin uudelleen polttaa muutama kk esikoisen syntymän jälkeen.
Toisen kerran en oo alottanut, enkä alota! Kuopus on jo 1v.4kk enkä oo yhtäkään polttanut. Jos mie pystyn, niin siekin pystyt :D

Nyt vaan itsekuri kehiin! Itselläni alkoi neljäs savuton päivä tänään, ja tänä aamuna tuntuu jo kivalta. Ei tee enää mieli. Ihanaa päästä orjuuttavasta tavasta eroon!

Yhteistyössä