T2H vk-haalari apuja!

21.10.2010
275
0
16
Nyt se kauan odotettu vk-haalari sitten tuli ja se on iso. Tai aika reilu.
Kysyisin ticketistä tietäviltä että onko noilla amino ja frode haalareilla mitä eroa?
Ja onko joku tilannut tuolta ticketiltä suoraan, miten toimii?

Ja urputtajat, minä tiedän että nikistäni puuttuu J-kirjain, ja olen tarkoituksella kirjoittanut sen noin, joten voimme keskittyä olennaiseen.

Mä oon se, joka oli kans ostanu sen lehmähaalarin kävelemään opettelevalle. Mulla on sama ongelma. Eli 82 cm pitkä tyttö hukkuu tuohon 86cm haalariin. Se on uffo merkkinen, siitä ticket to heavenista. Olin ihan äimistynyt tuosta koosta.

[QUOTE="vieras";23353546]Mä oon se, joka oli kans ostanu sen lehmähaalarin kävelemään opettelevalle. Mulla on sama ongelma. Eli 82 cm pitkä tyttö hukkuu tuohon 86cm haalariin. Se on uffo merkkinen, siitä ticket to heavenista. Olin ihan äimistynyt tuosta koosta.[/QUOTE]

mä en oo löytäny pienempää tätä kuosia.. onko se sit pakko ottaa joku einiinsiisti.

Minkä pituinen sun lapses on?

Munkin piti ottaa amino, mutta se oli loppu, niin otin uffon ja on kyllä ihan liian reilu mitoitus. Veikkaan että koko 80 olis myös liian iso meidän 82 cm pitkälle, joka on myös 1v1kk.

Mullaki on mietinnässä toinen haalari, otan tuon ison käyttöön syksyllä, ellei silloinkin ole liian iso.

Meillä on Keltainen kettu-nettiliikkeestä tilattu frode-haalari. Ennen tilausta jo tiedustelin liikkeestä noita mitoituksia, kun oon kuullu että nuo Ticketit on reiluja. Ja niinhän ne onkin, nyt 80cm käyttävälle pojalle otin 80cm haalarin ja varmasti menee syksylläkin, on sen verta reilu että vastaa kokoa 86cm jos muihin vertaa :)

Mulla siis se sama lehmähaalariksikin haukuttu ;)

Joo, mulla on myös etsintä päällä. Mietin kanssa tuota housu takki yhdistelmää, mutta musta se on vain hankala puettava, kun mulla on toinenkin lapsi puettavana. Haalarin ton ikäiselle saa niin nopeasti päälle.

Meillä 2,5-vuotiaalle mahtuu viimevuotinen Ticketin Uffo kokoa 86cm.
Olin ihan yllättynyt, kun sovittelin haalaria. Olin valmistautunut siirtämään se jo seuraavalle, mutta taitaa pikkuveli siihen hukkua vielä.
Nyt meni haalaripohdinnat uusiksi.

Ne haalarit ovat tosi reilua kokoa, Plain Rainit ja Rubber Rainit taas vastaavat kokomerkintöjään aika hyvin.