T2H puvuista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "malla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
plain rain on tosi ohut puku, vaatii keväällä ja syksyllä fleecet alle (ainakin minusta) siksi välikausikäyttöön ainakin pienemmille suosittelen kyllä plainrain with fleecejä, hyvänä puolena tuossa on se että vaikka suht lämmin puku niin pehmein ja mukavin mihin olen törmännyt.

wet days ei ole sama kuin rubber rain, rubber rain on 100% vedenpitävä kun taas wet daysissa on paljon surkeammat vesipilarit!
Mun mielestä wet days on täysin surkea puku!

Ja pakko lisätä että mun mielestä ehdottomasti kannattaa ottaa plain rain ilman fleeceä sillä plain rain on paras puku loppukevääseen ja kesän märkiin päiviin kun on niin ohut ja jos tarvitsee lämpimämpää niin pistää erillisen kerroksen fleeceä väliin ettei tarvii taas uutta pukua lämpimemmille säille :)

Viimeksi muokattu:
Ja pakko lisätä että mun mielestä ehdottomasti kannattaa ottaa plain rain ilman fleeceä sillä plain rain on paras puku loppukevääseen ja kesän märkiin päiviin kun on niin ohut ja jos tarvitsee lämpimämpää niin pistää erillisen kerroksen fleeceä väliin ettei tarvii taas uutta pukua lämpimemmille säille :)

Täysin samaa mieltä. Kuitenkin talveksi tulee hankittua villaa/fleeceä, minkä voi pistää tarvittaessa tämänkin puvun alle. Ainakaan meillä olevasta fleecellisestä ei saa housuista eikä hupusta irti fleeceä (ihan typerää, ja sen puvun käyttömahdollisuudet laskivat rajusti).

Yhteistyössä