Syyttömänä syyllisen paikalla

• Viestiketjun aloittaja ahistaa
  • Ensimmäinen viesti
ahistaa
Kertokaas naiset onko mitään tehtävissä.
Emäntä on epäillyt minua pettämisestä jo monen kuukauden ajan useampaan otteeseen, suhde ollut muutaman kerran katkolla. Aiemmin ollaan saatu asia sovittua ja emäntä on myöntänyt epäilyjen johtuvan omasta epävarmuudestaan joka myös tässä tapauksessa on se asian todellinen laita.
Nyt ollaan samassa tilanteessa mutta jatkoa ei ole luvassa, hän kuulema vihdoinkin saanut tarpeeksi todisteita pettämisestäni, jota siis oikeasti ei ole tapahtunut missään muodossa.
Menisin vaikka valheenpaljastuskoneeseen jos vain sellainen olisi tarjolla, mutta ammattiauttajalle tässä on lähdettävä ettei pää sekoa.

Ahistaa
Todisteet pettämisestä on kuulema täysin selvät, olen tullut kerran sänkyyn "munat mähmässä", asia jota en vieläkään täysin ymmärrä. Tällä kertaa siis tulin töistä.
Kaikki yhteinen vapaa-aika ollaan oltu yhdessä, ellen ole jo joutunut raahaamaan tavaroitani toiseen osoitteeseen. Kuulema myös haastan riitaa päästäkseni eroon hänestä ja olemaan rauhassa täällä toisessa kämpässä. Välillä on kyllä ollut hermo hieman kireällä, välillä syystä ja välillä varmaan syyttäkin. Ketään naisia en ole suhteemme aikana tai katkolla olo aikanakaan tavannut, lukuunottamatta yhtä kaveria jota näen noin kerran vuodessa ja exää jonka kanssa meillä on koiran yhteishuoltajuus.
Exästä päästään siihen että soittelen hänen kanssaan aivan liikaa, puheluita on kyllä muutamia per viikko johtuen molempien epäsäännöllisistä työajoista, mutta puheluiden sisältö on yleensä vain koiranvaihtoon liittyvää ja emäntä itse on käytännössä joka kerta vieressä itse kuulemassa nämä puhelut. Puhelun kesto yleensä alle minuutin reilusti. Koiraa vaihdetaan yleensä kerran pari viikossa.
Tämä ko. exä on vielä sellainen joka petti minua ja mikään vanhansuolanjanotus tms ei tulisi kysymykseenkään ja asian olen kyllä tehnyt selväksi, mutta siitäki epäillään.
Olen myös erään riidan päätteeksi suostunut pistotarkastukseen tietokoneelleni ja puhelimeen että saisin hänet luottamaan. Annoin tutkia tekstiviestit, puhelutiedot, meselogit, sähköpostit, facebooktilin ja selainhistorian.
Ja viimeisin on deittiprofiili palvelussa jonka kautta hänetkin aikanaan löysin. Siinä myönnän tehneeni virheen, koska olen profiilia muutaman kerran päivittänyt, mutta silloinkin joka kerta vasta sen jälkeen kun minulle on kerrottu että suhde ei enää tule jatkumaan ja olen jo tavarat kantanut toiseen osoitteeseen.
Sen verran kuitenkin häneen vielä luotan etten usko hänen pettävän.
Melko sekava posti, mutta toivottavasti joku jaksaa lukea

Yhteistyössä