Syytä huoleen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huoli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huoli

Vieras
Alkion koko. Mulla on omien laskujen mukaan menossa nyt RV 7+4, neuvolan mukaan 7+1. Kävin viime viikolla neuvolassa varhaisultrassa (koska clomifen) ja siinä tunteiden vuoristorataa meni vähän ohi kaikki mitat ym... Eilen oli omakantaan tullut tiedot. Silloin olis pitänyt olla RV 6+3, mutta alkio olikin vasta 3mm ja vastasi viikkoja 6+0. Syke löytyi kuitenkin :) Neuvolakäynnin jälkeen mulla oli vielä lievää pahoinvointia, vatsan nippailuja ja voimakasta väsymystä, sekä rintojen arkuutta ja kipua. Tällä viikolla oireet on kuitenkin hiipuneet, vatsassa ei tunnu oikein miltään enää, pahoinvointia ei ole juurikaan, rinnat eivät ole enää arat saati kipeät. Turvotuskin on laskenut. Olo on pirteämpi. Olisko kyseessä keskeytynyt keskenmeno? Pelkään sitä yli kaiken :( Mulla on seuraava neuvola 22.2, tuntuu ikuisuudelta odotella sinne asti...

Eikö ultrissa ole enää tuossa lopussa niitä +/- päiviä? Eihän noissa edes ole mitään hirveitä heittoja, meillä on poikien ajat heittäneet ultrassa parikin viikkoa kierron mukaan laskettuun, tytön kohdalla piti paikkansa. Kuopuksen kohdalla tiesin itse jo ultraan mennessä, että tulee siirtymään, kun tiesin milloin aikaisintaan oli voinut saada alkansa ja np-ultran tehnyt lääkäri muutti sen suoraan äitiyskorttiin.

Oireita tulee tulee. Jos tulee voimakkaita vuotoja, niin silloin voi olla huolissaan, sekään ei välttämättä aina tarkoita vielä pahinta.

Ei mitään tietoa, noin sinne oli merkitty. Ensimmäinen kerta mulla ikinä, joten olen aivan ummikko näissä asioissa :D Mitään vuotoja ei tosiaan ole ollut lainkaan, valkovuotoa hieman normaalia enemmän. Mutta se taitaakin ihan kuulua asiaan :) Pitäisi nyt vain osata olla stressaamatta ja miettimättä joka puuttuvaa oiretta...

Yhteistyössä