Jos 1. ultrasta huonoja uutisia...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nellabella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nellabella

Vieras
Jos olet saanut ensimmäisessä raskaudessa huonoja uutisia varhaisultrassa esim. keskeytynyt keskenmeno, tuulimuna, niin oletko mennyt uudessa raskaudessa varhaisultraan? Ja onko pelottanut paljon?

Mä mietin nyt sitä, kun oli kesk.km ja ultra pelottaa, että pitäiskö vaan odotella rauhassa sinne viikolle 12 ennen kuin menee ultrattavaksi. Mulla oli mennyt kesken viikoilla 7+jotain eli jos olisin ollut ultrassa viikolla 6+jotain, olisin luullut kauan aikaa, että kaikki on hyvin.

Ekassa kävi juuri noin kuin kuvailit ja minut laitettiin toisessa vielä varhaisempaan ultraan, halusinkin mennä, jännitti kovasti ja pelottikin, mutta kun se syke siellä näkyi, tuskin vielä muuta, oli helpottavaa.

Kyllä mä ainakin ajattelen, että varhaisultraan haluan seuraavassa raskaudessa.

Ei ollut kovin kiva tietää rv11+6, että on lähes kuukauden kantanut kuollutta alkiota kohdussa ja luullut olevansa raskaana.

Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Kyllä mä ainakin ajattelen, että varhaisultraan haluan seuraavassa raskaudessa.

Ei ollut kovin kiva tietää rv11+6, että on lähes kuukauden kantanut kuollutta alkiota kohdussa ja luullut olevansa raskaana.

Niinpä. Mä vaan ajattelen sitä mun kokemuksen perusteella, että jos käy ultrassa kolmen ensimmäisen raskauskuukauden aikana ja löytyy syke ja kaikki näyttää olevan kunnossa niin silti on vielä suuri riski, että seuraavalla viikolla tilanne onkin toinen. Siksi mietin.

Yhteistyössä