Syytä huoleen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
anteeksi vain jo etukäteen aihe mut tää oli jotain ihan uutta ja pelottavaa joten käännyn kokeneempien puoleen.

Olin äsken isolla hädällä vessassa ja siinä päkeltäessäni tuntu et vauv alumpsahtaa pönttöön ihan just enkä uskaltanu ponnistaa enää yhtään. Siis tuntu aivan kamala paine siellä ja pepussa. Tuntu kuin perse repeis.

Ei oo koskaan tämmöstä ennen ollut. :/

rv 39 menossa

Mitä jos menisit nyt suoraan synnärille!! Kaverin kaveri sai vauvan ja kertoi kokemuksestaan. Viime metreillä synnytyssängyssä kaveri oli huutanut miehelleen, apua, mulla tulee paska. Mies oli hätiin tullut ja puristanut pakaroita yhteen ja soittanut kätilön kelloa. Kätilö ihmeissään tulee paikalle ja tarkistaa tilanteen. Vauvan pää oli jo tulollaan!! |O

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Kyl se loppumetreillä voi olla jo niin alhaalla että tuntuu tippuvan kokonaan.

vauva on ollut jo kuukausi sitten laskeutunut.

Noniin. Se taitaa nyt olla aikalailla loppuasemissaan ja sulla lähenee synnytys. Mulla tuntu 39 niinku ois ollu pallo jalkovälissä vauvan pään ollessa jo tosi alhaalla.

Alkuperäinen kirjoittaja turtles:
Mitä jos menisit nyt suoraan synnärille!! Kaverin kaveri sai vauvan ja kertoi kokemuksestaan. Viime metreillä synnytyssängyssä kaveri oli huutanut miehelleen, apua, mulla tulee paska. Mies oli hätiin tullut ja puristanut pakaroita yhteen ja soittanut kätilön kelloa. Kätilö ihmeissään tulee paikalle ja tarkistaa tilanteen. Vauvan pää oli jo tulollaan!! |O

ei ilman suppareita vauvaa synnytetä.
se on varma.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

ei ilman suppareita vauvaa synnytetä.
se on varma.

No joo. Mulla kun ei supparin supparia ollut kakkosella, kun pyrki ulos, että no joo. En sanoin. Ja tiedän mitä supparit on, ekalla ja muilla se on olleet ihan tautisia!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kyl se loppumetreillä voi olla jo niin alhaalla että tuntuu tippuvan kokonaan.

vauva on ollut jo kuukausi sitten laskeutunut.

Noniin. Se taitaa nyt olla aikalailla loppuasemissaan ja sulla lähenee synnytys. Mulla tuntu 39 niinku ois ollu pallo jalkovälissä vauvan pään ollessa jo tosi alhaalla.

kieltämättä kyllä kävellessä selvästi tuntuu et siel pää on.

Tosi hankala kävellä. Varsinkin jotenkin iltasin korostuu toi, en tiä miks.

Eilinen ja tämä päivä mennyt menkka-ja selkäpoltoilla.
Ja eilenkun kun makoilin sängyssä niin tuntu sellasia kourasuja kohdussa samalla kun kohdunsuuta vihlo. Tosin sitä on vihlonu jo sen samaisen kuukauden ajan. Tuntuu kun jotain repeis sillon.

ootko ikinä synnyttäny? se itsessään tuntuu kun paskantaisit.

Alkuperäinen kirjoittaja .:

ootko ikinä synnyttäny? se itsessään tuntuu kun paskantaisit.

Kuten aiemmassa ilmenee, olen synnyttänyt 4 kertaa.

Laitahan vaan ap se kassi hollille ellei oo jo. Jos vaikka hyvikin pian tulee lähtö.

kassi on ollut pakattuna tän maagisen kuukauden ajan :)

toivon todella että lähtö pian koittais.

eilen oli niin omituinen olo että olin ihan 99% varma et yöllä lähtö kun oksetti ja poltteli ja oli vaan niin outo olla. Mut ei, aamulla vaan omasta sängystä herättiin.

Yhteistyössä