Syytä huoleen? Oudun värinen pissa + muita pikku oireita..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22366695]Raskaana?[/QUOTE]

syön pillereitä ja ihan ajallaan, eikä unohduksia joten hyvin epätodennäköistä.
Sillä tähän saakka ollut varma ehkäisykeino.

Onkos ulla sellanen vannemainen kipu ylävatsalla? Maksa-arvojen bilirubiini ainakin on vinksallaan jos pissa on väärän väristä. Sappitulehdus, sappikivet, maksatulehdus, haimatulehdus...

[QUOTE="vieras";22366726]Onkos ulla sellanen vannemainen kipu ylävatsalla? Maksa-arvojen bilirubiini ainakin on vinksallaan jos pissa on väärän väristä. Sappitulehdus, sappikivet, maksatulehdus, haimatulehdus...[/QUOTE]

Tässä hyviä vaihtoehtoja näillä tiedoilla. Kannattais hakeutua lääkäriin verikokeisiin...

[QUOTE="vieras";22366726]Onkos ulla sellanen vannemainen kipu ylävatsalla? Maksa-arvojen bilirubiini ainakin on vinksallaan jos pissa on väärän väristä. Sappitulehdus, sappikivet, maksatulehdus, haimatulehdus...[/QUOTE]

en oikein hahmota mihin kohtaa vatsaa sattuu. Ainakin juuri ylävatsa kosketusarka. selkä keskiselästä alaspäin, polttaa.

[QUOTE="vieras";22366762]Mee lääkäriin, mulla sappitulehdus veti ainakin täysin selän puolelle säryt, ja se selkä oli ihan oikeasti kipeä.[/QUOTE]

Ja mene muuten heti, mä pääsin aikoinaan suoraan ensiapuun ja keskussairaalaan kun maksa-arvot oli ihan pilvissä.

[QUOTE="vieras";22366770]Ja mene muuten heti, mä pääsin aikoinaan suoraan ensiapuun ja keskussairaalaan kun maksa-arvot oli ihan pilvissä.[/QUOTE]

Niin olen nyt tässä kaksi päivää kärvistellyt. yöt mennyt niin ja näin.
Oksentanut muutamaan otteeseen.
Ajan sain vasta 20.30 :(

[QUOTE="vieras";22366864]No et huomannut pyytää että olisivat kirjottaneet koneelle maksa-arvotutkimuksen valmiiksi ja olisit käynyt jo verikokeissa etukäteen, nyt menee huomiselle ennenkuin saavat verikokeet.[/QUOTE]

enpäs huomannut niin.. kun en yhtään tiedä mitä tää voi olla.
ja särkylääke auttaa oman aikansa mut sit alkaa taas

enpäs huomannut niin.. kun en yhtään tiedä mitä tää voi olla.
ja särkylääke auttaa oman aikansa mut sit alkaa taas

No jo tuon virtsan värin takia ne ottavat maksa-arvot. Minä itte kärvistelin kroonisen sappitulehduksen kanssa 2 vuotta ennenkuin meni siihen pisteeseen ettei särkylääkkeet enää auttaneet. Olin kyllä siinä vaiheessa vissiin jo niin huonossa kunnossa ettei paljon puuttunut etten mennyt toiselle puolelle, näin meinaan sen valon jo kaukaisuudessa. Mulla oireet alkoi esikoisen odotusaikana ja synnytyksen jälkeen hävisivät lähes kokonaan ja sitten ne iskikin aika lailla voimakkaina uudelleen, eikä taput enää auttaneet.

[QUOTE="vieras";22366954]No jo tuon virtsan värin takia ne ottavat maksa-arvot. Minä itte kärvistelin kroonisen sappitulehduksen kanssa 2 vuotta ennenkuin meni siihen pisteeseen ettei särkylääkkeet enää auttaneet. Olin kyllä siinä vaiheessa vissiin jo niin huonossa kunnossa ettei paljon puuttunut etten mennyt toiselle puolelle, näin meinaan sen valon jo kaukaisuudessa. Mulla oireet alkoi esikoisen odotusaikana ja synnytyksen jälkeen hävisivät lähes kokonaan ja sitten ne iskikin aika lailla voimakkaina uudelleen, eikä taput enää auttaneet.[/QUOTE]

:( kuulostaa kurjalle.

Mä en itse kyllä tainnut hälle joka vastasi mainita et olen oksentanut ja pissa oudon väristä. Se oli jotenkin niin tympeän kuuloinen tyyppi siellä ettei sitä oikein kiinnostanut..

Yhteistyössä