** Syysunelmasta 2009 - Haaveilevat **

Irmeli09: Varovaiset onnittelut!! :flower: :)

Chira: Kävin syyskuussa gynellä, ei mitään vikaa, mutta ei ultrannutkaan.. Joulukuussa 2006 on munasarjat ultrattu, silloin ei ainakaan ollut mitään niissä.. Oon kyllä itsekkin miettiny, että pitäis käydä tarkistuttaan ne uudestaan..

Sini: Onnea haamusta!! :flower:
 
Onnea plussanneille :heart:

Täällä ei vielä menkat ole alkunu, kiva kun kierto sekas niin ei oikein tiedä, että millon niitten pitäs edes alkaa. Jotain 27-35 välillä se on nyt useemmaan kuukauden ollut. Nyt kai kp 31 tai 32. Ei menkka eikä myöskään raskausoireita. Ääh, tympii tällänen. Olis vaan edelleen se tarkka 28 niinkuin joskus on ollut, niin tietäs ainakin millon menkat on myöhässä. No katotaan ni huomennahan ne viimestään kuitenkin alkaa, paljosta veikkaa? :whistle: :D
 
Voi elämä tätä väsymystä, ihan pökerryttävää.. Nyt tarttis kahvia! mä oon perjantaista asti ollu ihan rättipoikkiväsyny, hetkeksi kun pistää silmät kiinni niin jo uni tulee.. Liekkö jo pms:ää?

Jonna-: Pidetään peukkuja ettei menkat ala!! =)
 
Esikoista Enteilevät



kiharapää..........kp 15/30-35.................yk 15
wippii................kp 21/28-34..............yk 4
Vauvakuume83....kp 22/29................yk 3
Arcatha.............kp 28/28...................yk 14......KYS
Ouska....kp 36/33-??....................yk 8
jeNskae............kp 61/29-31................yk 1.....Jorvi
Ida7.............kp 70/27-29....................yk 2
Cyanide.......kp 73/33-37.....................yk 1




Toista Toivovat


mariq..........................kp 2/28-36................yk20...........L-PKS
mama-84....................kp 7/26-28.................yk 26...........SATKS
Äitsykkä....................kp 20/28-30....................yk 5
Selis.................kp 20/30.......................yk 8......TYKS
minime......................kp 22/30-40.....................yk 9
PojanÄiti..................,kp 26/35...............yk 1
kellopeliappelsiini.....kp 27/29.................yk 7
Vilinäiti......................kp 58/43.....................yk ??..........TYKS






Kolmatta Katselevat


Pakanamaan Kartta......kp 3/30..............yk ?
Jennyli.....................kp 18/32........yk 5......Tays
hellu77....................kp 20/30-35................yk 3...Jorvi
ElämänIlo3..............kp 22/26-29.......yk 7
kax tähtee..............kp 24/31............yk ?





Neljättä Toivovat


Päppä........................kp 6/25-30.......yk 23.........PHKS
Ezmeralda.................kp 24/33.............yk 4
Jonna-................kp 33/27-33....yk 11
mammeli83......kp ?/??...............yk 1
wirtsu..................kp ??/??..............yk 0 (tammikuussa aloitetaan)




Viidennestä villiintyneet

Chira...........kp 17/28......yk 2
Millukka...kp 31/29........yk 15 (km 05/08)
taaperotx4....kp 77/31.....yk 2......TYKS
marika73.......kp ??/??.....yk ?





Kuudetta kuumeilevat




Seitsemättä kuumeilevat





Taustajoukoissa mukana:

Tuulia79
tikruliini
velmuliina74
Lapinmaria
Henuliini
Dooris85



:heart: Haamuilijat :heart:

Irmeli09..................kp 27/25-29.......yk ?






:heart: Plussanneet :heart:

Sini74..............................??.??.2009..........yk 2 (km 08/08)
mymmyryy......................??.??.2009............tjot
Rouva Bennet................??.??2009............yk ? (km 02/08)
toivova-84.....................??.??.2009...........yk 4
Johanna83.................??.6.2009.....yk 5....KOKS
Rouva Pikkumyy...........4.7.2009............yk 2 (km 2/08 tm 8/08)
MasterPiece.................30.6.2009.........yk 3...........Oyks
masuha1.....................17.6.2009..........yk 6
Linduu..........................5.5.2009...........yk 5
emiliana..................10.5.2009......yk 5
Lehmis........................30.4.2009......yk 1............TAYS
Laala..........................21.4.2009..................yk 2.............TYKS
superheppuli...........17.4.2009......yk 1.....KOS
miracle...................9.4.2009.......yk 7..........K-HKS
JJ-t............................10.4.2009..........yk 07/07 alkaen
nti..............................1.4.2009..................yk 9.............PHKS
Jadekettu.................28.3.2009................yk 1...........Jorvi
Halfcafnonfatlatte...23.3.2009.....yk 4
humu82...........??.??.????..................yk 3
nessu86..........26.2.2009....yk 3....KYS
meilinde.......??.??.????
Charlott.......................3.3.2009.................yk 6........KYS
Pixie........14.2.2009
ipanapa-08.....................??.??.????...........yk 8
Sirja...............................1.2.2009..............yk 9..............KHKS
Mammutti-Mamma..8.2.2009...............yk 6
Mamamin....................23.1.2009..............yk 3.........kätilöopisto
nooruli.......10.1.2009......yk 1 km -06
tuttemui.......................19.1.2009..............yk 3........OYS
Sirpula....................... 16.1.2009....................yk 10
kirppunen.......20.1.2009.....yk 1.....PKKS
Tuulia78.....................??.??.????............yk 3....Jorvi
vauvahaaveita...........29.12.2008.....yk alk. 12/07
Maria-08.....??.??.????...........yk 3
maitooo...................??.??.2008...................yk 3
Red Dragon.............2.11.2008...................yk 8......KYS
Luminka..................1.11.2008...................yk 3
kutmula....................??.??.2008.................yk 2
ipapii.......................15.10.2008.................yk6.......phks
Emiliina...................??.??.2008
Maotao....................??.??.2008..................yk 5
Mayah.....................??.??.2008..................yk 1
Pamu k....................24.11.2008.................yk 4
HepsKatti................19.11.2008.................yk 2
TähtiTaika................1.12.2008..................yk 3.......P-KKS
Caffee81...................?.?.????.....................yk 13





 
Tuleeko teille muille törkeitä finnejä ovulaation aikoihin? Minulle on tullut kolme todella ällöttävää valkopäistä finniä kaulaan tämän päivän aikana :x Onkohan ovis vihdoinkin tulossa vai onko vain kierto päin persettä ja menkat tulee nyt jo..?
 
Ei mennyt tämä päivä putkeen..

Mies totesi, että eipä ole ennen kuullut oppilaasta joka samana päivän on saanut harjoittelusta hylätyn ja harjoitteluun liittyvästä tehtävästä opettajan arvioinnin K5.
Taitaa olla tuo harjoittelun arviointi ainoastaan siitä kiinni, että ohjaaja ei tykkää minusta pätkääkään.

Muutama päivä aikaa asioita petrata.
Perjantaina uusi arvio.

On se jännää kun hyvin moni työntekijä on kehunut oma-aloitteisuuttani, työskentelyäni ja kykyäni suunnitella päivän toiminta. Mutta ohjaaja kuitenkin opettajalle sanoi arvioinnissa, että työyhteisön työntekijät ovat sitä mieltä, että en ole oma-aloitteinen, en suostu ottamaan palautetta vastaan ja kuulema loukkaannun negatiivisesta palautteesta. Sanon minua arvosteleviin kommentteihin vastaan ja sitä rataa.

Onko teistä loukkaantumista tai vastaan sanomista jos kerron kuinka meille on koulussa neuvottu mikäkin asia ja esim. että asiakasta ei saa nostaa ylös housunkauluksesta.

|O
 
mariq :hug: :'(

ezmeralda Mulla nyt ihan kauheat finnit leuassa ja nenän alla ylähuulessa :eek: :x
Miehelle just valitin niistä, että mikä ihmeen teinimeininki täällä on meneillään. Taitaa tosiaan johtua ovulaatioajasta?! Hävettää olla töissä, kun tuntuu että jokainen asiakas katsoo suoraan mun finnejä :kieh: Vaikka kuinka niitä koittais peittää.

Arcatha taidat opiskella lähihoitajaksi vai sairaanhoitajaksi? Itse kans hoitoalalla (nyt tosin väliaikaisesti kaupanalalla). Muistan opiskeluajoilta pari harjoittelua, joissa mun ohjaaja ei pitänyt musta pätkän vertaa. Muut työtekijät taas tykkäsivät ja kehuivat ja pyysivät töihinkin. Näiltä inhottavilta ohjaajilta sain tosi huonot arvostelut, mutta mun opettaja nosti niitä arvosteluja numerolla, koska oli eri mieltä keskustelussa. Osasin kuitenkin perustella asioita ja tekemisiäni ;)
Noita inhottavia ohjaajia on, eikä niistä kannata välittää. Sinä hetkenä se tuntuu inhottavalle, mutta sen sitten unohtaa, kun harjoittelu loppuu.

Vissiin siellä nostetaan housunkauluksesta potilaita tai asiakkaita?
Sinulla on täysi oikeus kyseenalaistaa asioita harjoittelupaikoissa ja heidän täytyy pystyä perustelemaan miksi juuri se toimintamalli heillä on oikea.
Joten kun sinä huomautit housunkauluksesta nostamisesta, niin teit ihan oikein.
Sinulle on opetettu ettei ihmisiä nosteta housunkauluksesta, vaan käytetään muita tekniikoita tai apuväleinä potilaan siirtoon. Ilmeisesti siellä halutaan päästä helpolla ja nopeasti ja nostetaan ylös housunkauluksesta eli opetetaan samalla opiskelijalle miten ei saa tehdä :kieh:

Onnittelut kuitenkin k5 tehtävästä :flower: Ja tsemppiä seuraavaan arviointiin! :hug:

Ja omaa napiskaa..

Täällä nyt tosiaan vissiin sitten ovuloidaan kun alavatsa ihan turvoksissa ja kauheat kivut vasemmalla puolella :eek: Ja tänään pitäis vai peittojakin heilutella?! Eihän tällaisessä olotilassa mihinkään kykene.. :ashamed:
 
Sini74 onnea! Lisään sinut plussanneisiin? :)

Chira kiitos kommenteistasi, ne auttoivat paljon ja antoivat uskoa itseen, etten täysin kaikkea ole kuvitellut. Enkä siis ole ainoa joka on joutunut tällaiseen kohteluun. Juu ja lähihoitajaksi opiskelen.

Tänään iltavuoroon meno. Pitää tehdä kirjallinen suunnitelma siitä mitä tänään teen. Eli mistä aloitan kun menen klo 13 töihin, ketä asiakkaita hoidan itsenäisesti, mitä heille teen ja missä järjestyksessä ja mihin kellon aikaan mitäkin. Eli kirjoitushommiin pääsee heti aamusta..
 
Arcatha et todellakaan ole ainoa jolle noin on käynyt. Yhdessä paikassa missä sain huonot arvostelut sai myös toinen opiskelija vielä huonommat arvostelut samalta ohjaajalta ja poistui harjoittelupaikasta itkun kanssa. Myös omilla opiskelukavereilla oli samanlaisia kokemuksia.
Yksi mikä minua ärsyttää noissa asioissa on se, että jotkut ohjaajat eivät osaa nähdä sitä harjoittelijaa opiskelijana vaan vertaavat suoraan muihin työntekijöihin, joilla saattaa olla vuosien kokemus alalta. :/

Muistahtahan kirjalliseen suunnitteluun sen ettei ihan tarkkoja kellonaikoja voi antaa, että ne ovat niitä suunnilleen aikoja eli mainitse suunnitelmassasi se. Mikään päivä ei ole samanlainen ja kaikki ei mene aina niinkuin olisi suunnitellut. Ja muista aloittaa suunnitelma siitä että otat ensin aamuvuorolta raportin vastaan, ennenkuin menet kentälle :)

Täällä oli eilen sen sorttiset oviskivut että oksat pois! Lopulta jouduin ottamaan elämäni ensimmäistä kertaa ihan särkylääkettäkin, että pystyi nukkumaan
:eek:
Saas nähdä nyt sitten tuottiko peittojen heiluttelu toivotun tuloksen...pitää vaan taas odotella se pari viikkoa :kieh:

sini74 onnittelut täältä! :heart:
 
Sini74 ja Irmeli09, onnittelut molemmille :flower: :flower: .

Mulla tullut tänään ja eilen vuotoa, ei tuu siteeseen saakka, mutta pyyhittäessä verta. MISTÄ voisi johtua, Onko kokemuksia? Vai onko mulla kuukautiset tulossa??
 
Irmeli09
Selis: Ei kai sinulla vielä kuukautiset noilla päivillä :eek: . Kuinkas ovis, onko ollut jo ja milloin. Minulle ei tule mieleen kuin että oviksen aikoihinhan kuuleman mukaan voi tulla niukkaa vuodoa ja toinen vaihtoehto (kiva sellainen) on tietysti kiinnittymisvuoto. Olisiko tuo ovis voinut olla 5-6 päivää sitten? :wave: :wave:
 
Irmeli, en mää kanssa tajuu tätä. Nyt oli niukasti siteessä punaista kun tulin lenkiltä, mutta sen verran et juur voi sanoo. Mä en oo mielestäni kyllä pongannu ovista, mutta en voi tietää varmaks kun en oo tikuttanut. Täytyy vaan seurailla tilannetta.
 
Irmeli09
Kuule Selis, käyppä vierailemassa tuolla viikkojen 48 ja 49 pinossa. Siellä OnSiisKevät plussasi tänään. Hänellä oli ilmeisesti juuri kiinnittymisvuoto todella runsasta. Tuli kuuleman mukaan 4 päivää.
 
anteeksi kun vielä tänne puolelle survoudun.. käyn edelleen joka päivä lukemassa teidän kuulumiset. on niin lämpimästi mielessä tämä pino vaikka plussasin jo vuosi sitten. sain täältä erinomaista tukea sillon. niinpä tulin onnittelemaan plussanneita :flower: :flower:

ja vinkkaamaan finninaamoille että kun itse plussasin nii sain kaveriksi 5 mojovaa finniä vaikka muuten olen tosi hyvä ihoinen. eikö finnit voi johtua teillä raskaudesta?
 
Mariq iso :hug: ..

Sini74 varovainen onnittelu :heart:

Arcatha; Oon itte kans hoitoalalla ja eilen oli opiskelijan arviointi ja annoin kehuja ja plussaa opsikelijalle siitä että uskaltaa kysyä ja kyseenalastaa! Tuntuu että itse on välillä niin kaavoihin kangistunut töitä tehdessään, että on ihan kiva kun joku vieressä kyseenalastaa ja antaa uutta näkökulmaa työntekoon :) . Ja tuo pitäisi jokaisen muistaa että opiskelija on nimenomaan OPPIMASSA kyseistä työtä, se ei todellakaan kaikille ohjaajille ole päivänselvä asia. Tsemppiä sulle loppu harjotteluun!

ON:eek:dottelua, odottelua...sekä joulun että tädin :D

:wave:
 

Yhteistyössä