** Syysunelmasta 2009 - Haaveilevat **

Khimaira
miracle ja JJ-t: Kiva kun vielä muistitte miut :D
Luulen ja pahoin pelkään, että sitten kun nelonen saa tulla, niin kierrän tämän palstan kaukaa :snotty: Nyt vasta jälkeen päin huomaan miten rankkaa se "kyttääminen" ja oireiden vahtaaminen oli :ashamed: Varmaan juuri niiden takia menkat jäivät aina tulematta- kuten miracle sanoitkin :p
Tai sitten meille ei vain vielä tarkoitettu vauvaa, kun oli tulossa näitä isoja juttuja ja kaikkea..
Mutta siis aivan ihanaa sakkia täällä oli ja mukava oli kanssanne turista ja olla hengessä mukana- halataan kun tavataan :D

Koeta KP jaksaa pitkä työrupeama :hug:
 
Palailin tänne kun en tiedä mitä tekisin tai mistä aloittaisin..palstailin täällä vielä joku aika sitten..joku varmaan vielä muistaakin :) Lopetin palstailun, koska meille tuli ero ja lapsi haaveet sai haudata. No viimeiset kuukautiset oli joskus huhtikuun alussa ja luulin ero sterssin aiheuttavan kuukautisteni pois jäännin, enkä sen kummemmin pohtinut koko asiaa. Viikko sitten torstaina oli vuotoa, jolloin oletin menkkojeni alkaneen ja aloitin pillereiden syönnin. Aloitettuani pillerit vuoto loppui heti seuraavana päivänä. Viime päivinä rinnat olleet todella arat ja päätin piruillessani tehdä r-testin ja plussaa pärähti heti. Nyt olen aivan kuutamolla kun en tiedä mitä pitäisi tehdä. No neuvolaan otan yhteyttä tietysti, jotta saisin jotain tolkkua tähän.Mut en tiedä miten minun pitäisi toimia..lapsi ei pelasta enää suhdettamme..mulla hajoaa pää. En edes tiedä miten pitkällä raskaus on..menkoista laskettuna pitkällä, mut oletan hedelmöittymisen tapahtuneen myöhemmin.Miks mulle piti nyt käydä näin..tekis mieli hakata päätä seinään..itkeny oon ja en tiiä todellakaan mitä nyt teen..ei edes nukuta kun asia vaivaa koko ajan.. :'(
Sori vuodatus, mut en keksiny muuta purkautumis paikkaa tähän aikaan.
 
Huomenia , ihanaa päivää kaikille!

Minulla tänään gyne ja ultraus munasolun/-solujen suhteen ja mahdollinen jatkohoito irroituspiikein? :saint: :heart:

Voi erzi, sinuapa on onnistanut, mutta nyt asiat silti sekaisin..vaikea juttu :hug: , kukka kuitenkin raskauden vuoksi! :flower: :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
erzi:eek:nnea pidä lapsi ja nauti.lapsenhan sinä halusit.


kp12 limat on otolliset ja jos vielä sais niitä siemeniä..yritys alkais tänään..toivottavasti...illalla kyllä ilmoitan sainko vai en..ovistestata nyt päivällä ja illalla...puikolla ja liuskalla..ettei mee vaan ohi..mulla o joskus niin nopsaa ohi jotta en saa plussaa jos en testaa aamuin-illoin......

taitaa clomit aikastaa ovista.....jee...sitt ku sais ukon maate kp12 kp14 kp16 ja jos ovista ei vielä ollut niin kp18..toivohan saa..sunnuntain on meän 3 kihlajaispäivä...!!yhdessä oltu öööö...7 vuotta tai sinnepäin: =)
 
erzi: :hug: Niinhän siinä tuppaa käymään, että silloin kun sitä vähiten odotat tai edes toivot jne. :/ Ja tuo nyt ei todellakaan ollut pahalla sanottu. Mulla on hiukan kokemusta samanlaisesta tilanteesta, voit laittaa mulle yv:ä jos haluat jutella? Onnea kuitenkin! :heart:

Öö, omaan napaan ei muuta kuin pahoinvointia, eli tätiä odotellessa.. No en ole nyt toiveita haudannut yritän vain olla pessimisti ettei tarttis loppukierrosta itkeä tihrustella. Ja r-testejä en ole vielä edes suunnitellut, hyvä minä!! :D (enkä suunnittele! :headwall: )
 
Näinhän se on..lapsen halusin/haluan,mutta en odottanut sen tapahtuvan näin..neuvolaan aika parin tunnin päästä ja täti sanoi että siihen mennessä päätettävä pidänkö lapsen vai en, soitettava "lapsen" isälle ja kysyttävä hänen mielipide jne.Mie oon niin sekaisin etten todella tiedä mitä ajatella ja miks päätös tehtävä näin nopeesti!!!Menkoista laskettuna olis rv9..ahdistaa kovin..
 
erzi kylläpä sulla on kökkö tilanne. Niin se plussa tulee kun vähiten odottaa. Mieti asioita tarkkaan. Kuitenkin keskeytys saattaa myöhemmin muuttua jopa syyllisyyteen ja se voi harmittaa myöhemmin. Tottakai sinä pärjäät lapsen kanssa yksinkin ja jos isäkin suostuu erostanne huolimatta kantamaan vastuunsa niin tietysti pidät lapsen. Tsemppiä päätökseen! :hug:
 

:wave:

käytiin miehen kanssa neuvolassa ja sielä piti antaa näyte purkkiin.. liuskatestillä testasivat ja ihan puhdas negatiivinen oli tulos..

Sanoi kyllä se, että eihän tässä mikään kiire ole, että vaikka kahden viikon päästä jos testailen niin antaa sitten ihan varman tuloksen..

Luuleeko se, että minä kaksi viikkoa jaksan piinailla :LOL:

Mieskin sanoi, että mehän ei odotella, ja käski käydä apteekissa :D Kaksi aconin herkkää tuli mukaan taas, minäkö hullu testaamaan :ashamed:
 
Arcatha, miks sie ostat noita samoja jos niihi viivanpaikkaa kerran tulee? Oisit ottana jonkun muun :) Ja jos menkat o myöhäs ni apteekin omalla pitäs jo olla tullu se plussa testiin, useimmilla ainaskii. Voiha olla, et siula on se ovuloimaton kierto nyt kuten kaikilla naisilla pari kertaa vuodes, mut jospa se siittä viel iloks muuttuu! :hug:
 
miracle kun ne nimen omaa siellä neuvolassa mulle sano, että vaikka en olisikaan ovuloinut tässä kierrossa, niin menkkojen olisi pitänyt ajallaan tulla koska mulla ne terolutit tässäkin keirrossa oli syönnissä..
 
niin ja yksi kaveri joka plussasi tuolla samaisella testillä reilu 9kk sitten, sanoi, että hänellä oli kans eka tullut epämääräistä sotkua, mutta se oli myös hänellä vahvistunut.. Että katsotaan kuinka käy..

Ja sitä en ymmärrä kun siihen tuli nimittäin samaan aikaan se väritön (kai väritön) viiva sen kontrolli viivan kanssa..
 
Erzi :hug: ihanaahan että plussa tuli, mutta kurja toi teitin tilannehan on. Päätät sit mitä tahansa täältä saat tukea ja ymmärrystä :hug:
Atcatha :hug: :hug:
Omaan napaan ei mitään. Täti ei vielä ole saapunut. Sitä odotellessa
 
erzi, tuuha sit kertoileen mitkä on fiilikset ja mitä aiot tehdä. Mitä entine miesystäväs sanoi asiaan, mitä mieltä hän oli?

Arcatha, no hö :'( Mut ehkä se mieli siitä viel kirkastuu kunhan pääset tädistä eroon..:hug: kummasti se aina masentaa mut aina sitä jotenkii alkaa se pieni toivo silti heräämään kunhan se suurin pettymys ensin menee ohi :)
 

Yhteistyössä