syyspäiväntasaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jaksan kyllä kummastella, että onko teillä tosiaan selaimessa aloitussivuna tämä palsta ja mihinkään muuhun te ette tietokonetta käytä?

Ihan maalaisjärjelläkin ajateltuna voisi ymmärtää, että ehkäpä netistä muualtakin tuo tieto löytyisi? Mutta ei, kysytään palstalta. Minä en käsitä miten jotkut teistä ylipätään pysyvät hengissä kun joka helkutin asiaa pitää kysyä täältä?

En minäkään tiennyt koska syyspäivän tasaus on, mutta kas kummaa, googleen kun kirjoittaa "syyspäivän tasaus 2009", niin mitä luulet tulevan vastaukseksi?

22.9.

Alkuperäinen kirjoittaja M:
Jaksan kyllä kummastella, että onko teillä tosiaan selaimessa aloitussivuna tämä palsta ja mihinkään muuhun te ette tietokonetta käytä?

Ihan maalaisjärjelläkin ajateltuna voisi ymmärtää, että ehkäpä netistä muualtakin tuo tieto löytyisi? Mutta ei, kysytään palstalta. Minä en käsitä miten jotkut teistä ylipätään pysyvät hengissä kun joka helkutin asiaa pitää kysyä täältä?

En minäkään tiennyt koska syyspäivän tasaus on, mutta kas kummaa, googleen kun kirjoittaa "syyspäivän tasaus 2009", niin mitä luulet tulevan vastaukseksi?

22.9.

ennen kuin urputat turhasta, opettele yhdyssanat ja poistu itse palstalta kommentoimasta tyhmiä. kokeileppa vaikka kysäistä googlelta, onko syyspäiväntasaus yhdyssana?

No kas, tuohduksissani kirjoitin näköjään väärin. Googleen ilmeisesti kirjoitin kuitenkin oikein...

Onko sinun mielestäsi oma kommenttisi asiallinen? Minä sentään vastasin kysymykseen.

Kokeilepa kirjoittaa kokeilepa oikein.

Alkuperäinen kirjoittaja M:
No kas, tuohduksissani kirjoitin näköjään väärin. Googleen ilmeisesti kirjoitin kuitenkin oikein...

Onko sinun mielestäsi oma kommenttisi asiallinen? Minä sentään vastasin kysymykseen.

Kokeilepa kirjoittaa kokeilepa oikein.

Yhtä asiallinen kuin lainaamani teksti. No voi je, päätit sitten tarttua puhekielen kirjoittamiseen, kun et kestänyt kritiikkiä vaikka itse kritisoit kovasanaisesti muita. Noh, onneksi puhekielessä pysyy yhdyssanatkin yhdessä ja google ymmärtää ne irrallaankin...
Ja turhaa kai sitä tarvitsee vastata, jos yllä oli jo oikeat vastaukset annettu. Vai epäiletkö ehkä omaa vastaustasi ja toivoit minun tarkistavan?

Yhteistyössä