***SYYSMASSUKAT 2008 maaliskuussa***

Iltaa taas.
Haluista ainakin ollut juttua, niin ehkä vähän on hiipuneet, mutta eipä pahemmin kuitenkaan. Aika samalla tavalla mennään kuin ennen raskauttakin...paitsi joskus väsymys vaan on liian kova, että jaksais peittoja heilutella. Mut sit tilanne korjaillaan vaikka aamulla ;)

Taitaa porukka olla vielä kovin pääsiäistunnelmissa, kun on ollut hiljaista...no hyvä se on välillä irtautuakin koneelta :whistle:

Saunaa odotellessa taas ja just kauhistelin jo näitä viikkoja :eek:

katjuska ja vilpertti 16+4 :heart:
 
Heips taas!
Me kotiuduttiin eilen illalla avoppilasta, lähdettiinkin päivää etuajassa kun poika tuli kipeeks, kuumetta 39 ja kaamee nuha :/ mummulassa oli tosiaan pojan serkut, ja vasta kun olivat päivän siellä hilluneet niin paljastu et heidän äidillään on angiina (ei ollut siis siellä paikalla vaan kotonansa)ja toinen kaksosistakin valitti nuhaa ja kurkkukipua...kiva kun eivät voineet heti kertoa, vaan antoi ihan rauhassa poitsun pussailla lapsia, se kun on kova pusupoika ;) no kai se tauti tulee kun on tullakseen, saa nähä äityykö sit ihan angiinaks asti.
Peittojen pöllyttelystä teillä ainakin näytti olleen puhetta, mulla halut on sitä kerran viikossa luokkaa ja se on kyllä tosi vähän meijän mittapuulla.Onneks mies on silti ollu aika ymmärtäväinen, ehkä ne tästä palautuu kun päästään vähän pidemmälle.
Miehen juomisesta sen verran et meillä kyllä mies juo aika usein, tai sillä on semmosia kausia et muutaman kuukauden saattaa mennä joka viikonloppu, sit onkin muutama kuukausi taas hiljasta ja sit taas alkaa...eikä se kyllä mua haittaa.Just sillä oli kolme viikonloppua peräkkäin menoo, eka oli firman juhlat, sit työporukan juhlat ja sit kaveriporukan koko viikonlopun juhlat.Nyt sit onkin ollu taas kotona, lukuunottamatta satunnaisia pokeripelejä mut sillon se ei kyllä juo.usein se käykin vaan selvinpäin, joskus tietty harmittaa kun ei ite pääse mihkään mut eipä toisaalta oo huvittanukkaan mihkään mennä.Sillon kun ootin poikaa olin usein miehen matkassa ja sillon kyllä ärsytyskynnys ylitti niin rutkasti et päätin etten selvinpäin sen juopottelua kattele :)
Esikoisen koostakin on ollut juttua, meillä poika oli 52cm ja 3340g, sairaalassa ehin oleen alle 4h, koko synnytyksen kesto oli 6h et oli aikas nopeeta toimintaa.Epiduraali oli kyllä semmonen pelastus et sen jälkeen en sit tuntenukkaan mitään, ponnistusvaihe kesti tunnin ja sen aikana tulikin ne pahimmat repeämät ja eppari jouduttiin leikkaan mut toivuin silti tosi nopeesti.Kaikenkaikkiaan siis suht "helppo" synnytys ja nyt jännittääkin et jos tää tulee vielä nopeemmin niin ehinkö lainkaan sairaalaan kun sinne on tunnin ajomatkakin..
Nyt ei kyllä muistu mieleen mistä muusta te ootte ehtiny jutteleen....noh, meenpäs ripustaan pyykit ja palailen sit illemmalla jos palailis jutut vähän paremmin mieleen!
Aijuu, kauhistelin muuten minäkin Katjuska et kohta kolkuttelee jo puoliväli ovella!

Daydreams ja pipana 16+6
 
:wave: Hellou! Joku uusi oli vielä ilmaantunut joukkoon, tervetuloa! :flower:
Oli ollu puhetta teillä vaikka mistä aiheista, yritän vastata vähän jokaiseen.
Haluja täällä on ollu koko ajan vaikka muille jakaa :p :heart: Ja jatkuu edelleen.
Muiden lasten syntymäkoosta ja luonteesta oli kans puhetta, meillä tyttö painoi 3310g ja oli 49cm pitkä syntyessään, oli sopivan kokoinen! Synnytys kesti 4h 20min, ponnistusvaihe 13min... Helppo synnytys kaikenkaikkiaan. Ja tooosi helppo vauva. Kiltti kun mikä, ei itkeskelly, eikä ollu mitään isoja vaivoja. Että en tiedä vaikeasta vauvasta mitään! :whistle: Saa nähdä, minkälainen viipottaja tämä nyt on!

Pääsiäinen on menny keittiössä oleskellessa :whistle: Porukkaa oli lauantaina meillä syömässä, ja minä tietysti intohimoisena kokkina laitoin kunnolliset ateriat alkuruokia ja juomia myöten. Oli kyllä ihana laittaa kunnolla pitkästä aikaa. Eilinen ja tämä päivä ollaankin oltu sit omalla porukalla, löysiä päiviä!
Muuten olo on ihan ok nyt, pahoinvointi ja väsymys alkaa väistyä, mutta mutta... :/ Toissapäivänä kävin koirien kans lenkillä, ja meinasin liukastua jäätikkäällä, ja nitkautin selkäni siinä. Se on nyt ollu tosi kipeä, ja aamusin jäykkä kun mikä. Ärsyttää! :headwall: Muuten kaikki ok. Kamala kun nämä viikot vierii nopeaa tahtia, ylihuomenna alkaa jo taas seuraava täys viikko!!
Seuraavalla kerralla enemmän!
Sisu ja toukka 15+5 :heart:
 
Pääsiäinen mennyt täälläkin ihan hirvittävän nopeasti. Sukulaisissa ja kavereilla ollaan oltu vaivoina lähes koko ajan, nyt ei sitten vähään aikaan tarvitsekkaan kävästä :D

Mulla on oikeesti kauhea tissikriisi päällänsä :headwall: :kieh: Ennen raskautta kokoa oli d-kupin edestä eli ihan riittävästi. Noh viime kuun alkuuolella täytyi hetimiten vaihtaa e-kuppiin ja nyt nekin on liian pienet :headwall: :kieh: :eek: |O Täytyi lauantaina käydä f-kuppit hakemassa ja hyvä etten ruvennut itkemään sillä reissulla. Mulla on ollut kuukauden pää kipeä kun hartiat on jumissa niin tällähän se helpottuu. Muutenkin mieleen tuli että ihan oikeesti minkähän näköiset rukkaset ne imettyksen jälkeen on.... :'(

Haluja on kyllä vaikka muille jakaa melkein päivittäin pitäisi saada jonkin sortin mielihyvää... :D Ikävä kyllä miehen libido ei tule samassa tahdissa...

Nyt laittaa kahvipöytää koreeksi kun veljen perhe tulee kyläilemään!

Terkkuja kaikille syysmassukoille!

Koiruus ja pentunen rv 15+5
 
Koiramamma, tuohon sun tissikriisiin, ostathan kuitenkin kunnolliset ja tukevat liivit aina? Semmoset, missä on kunnolliset leveät olkaimet, koska ne tukee kunnolla isoja rintoja, ja siten vois helpottaa myös hartioita. Mutta isorintaisilla on lähes aina niitä hartiaongelmia, eli eipä muuta kun sitten jumppailet säännölliseti niitä, että pysyyvät kunnossa.
:hug:
 
kaikki hävis kun olis pitkän stoorin kirjoittanut :kieh:


täällä pahoinvointi kauheata kaikki tulee pihalle, pitää kai neuvolaa n soitella huomenna paino tippunut parissa päivässä 3kg :eek: vaikka vara onkin näistä läskeistä tippuakin..
Muuten olo ihan ok paitsi että välillä supistelee mikä ei olleskaan kiva kun saattaa tulla vaikka vaan katsoo telkkaa tai on rauhasti paikallaan.. onko teillä muilla tällästä??

mut nyt salkkareitten pariin :wave:


auts +vauveli 13+1 :heart:
 
HEI...

Jäi eilen kesken ku tuli kiire.
Piti vastata vielä tohon isännän juomiseen. Tuntuu et sille on iskeny "teini-ikä" ryyppäämisen suhteen ja mulla taas reaktio siihen normaalia äkäsempi... Siitä asiasta onki sitte väitelty aika railakkaasti. Elikkä nyt on tässä "lyhyessä" ajassa käyny joka toinen viikonloppu. Vaikka minäki sen tiedän ettei ihan heti oo lähössä ku alkaa laskettu aika lähenee tai kun vauva on syntyny. Ja hän on myös turhautunu kun mää oon viikonloput (suurimmaks osaks ) töissä ja hän "joutuu" olla viikonloput kotona. Vaikka mummut ja vaarit ihan mielellään hoitais. Ongelmia saa asioista mistä haluaa tehdä ongelmia ;)

auts joudutkohan pettyyn ku salkkareita ei tuukkaan, harry potteria joutuu kattoon :|
Ei oo supistellu vatta on hiukan kipee ku oli aika rankka päivä töissä. On varmaan paree että soitat sinne neuvolaan huomenna. Ei varmaan ole kiva jos nyt jo supistelee. Eikä tietty tuo pahoinvointikaan oo hauskaa, mut toivotaan että viikon sisään loppus.

Koiramammalla oli "tissiongelma" ja kuten sisu jo tuossa mainitsi niin muista kunnon liivit. Itsellä ei esikon aikaan ollu kunnollisia tukevia liivejä ja on nykyään aika pitkät rinnat. Vaihtu esikon odotus aikaan kuppikoko aika hurjasti ja vielä laitokselta tultiin kotiin niin maito nousi ja sen jälkeen oli HIRVEET hinkit. Meninki sitte esikon imetys ajan n.10kk yksillä valahtaneilla imetysliiveillä (ajattelin säästä rahaa) Nyt sitte saanki kärsiä tyhmistä valinnoista!!! Kuppikoko muuttu sievästä C:stä pitkään G:hen :LOL:

Sain sitte varattua huoneen oulun edenistä. Sinne sitte lähetäänki perheen kesken nauttimaan kylpylästä ja sitte jos kävis vähän osteleen niitä kunnon tissiliivejä ja ehkä jotain vaatteitakin. Ihanaa... valmiiseen aamupala pöytään ja pehmeisiin peteihin. Pojan kanssa oon käyny vauva uinissa ja ei tarvi varmaan kauaa houkutella uimaan. Nykyäänki käydään n. kerran viikkoon uimassa. Osaa sukeltaa vaikka meillä oli vajaa vuoden tauko uinnista... Muistuhan se taito sitte mieleen kun ruvettiin vaan käymään uimassa.

No mutta palaillaan taas...

:wave:

R iikka 14+0
 
snodgrass
Heippa kaikille!

Täällä on yks leiriltä kotiutunut umpiväsynyt yksilö. Tosi kiva yhdistelmä kun meilläkin tyttö oli tullut viikonlopun aikana kipeäksi ja sen takia on nukkunut huonosti + äiti joka myös on tuon leirin takia väsynyt ja pinna kireällä. Iltatoimet oli aika meluisat... neiti itki silkkaa väsymystään, ja mulla meinas palaa kiinni.. onneksi mies tuli apuun siinä kohtaa kun itse rupes hermostuun.

koiramammalle :hug: tissiongelman johdosta. Kurja tilanne!
Katjuskalle onnea uuteen kotiin! :flower:
R iikka kuulostaa ihanalta tuo Oulun reissu, oon ihan kade...

Täällä oli haluista kyselty. Juuri nyt ei vois vähempää kiinnostaa, mut yleisesti ottaen raskaus on pikemminkin lisännyt haluja kuin vähentänyt, mielihyvää tekee mieli.. Viimeksi oli sama juttu.

Osalla oli ollut aika nopea edellinen synnytys, mulla kanssa kesto oli 5 h 40 min, josta tunti oli ponnistusvaihetta. Epiduraali oli pelastus, ja oonkin miettinyt samaa kuin joku muukin täällä, et ehtiiköhän saada ensi kerralla.. spinaali on kuulemma hyvä myös, varsinkin nopeissa synnytyksissä. Ei jäänyt traumoja mullekaan, vaikka se ponnistusvaihe ei ollut kyllä yhtään kiva. Sattui tosi paljon, ja kätilö ei antanut kokeilla synnytysjakkaraa, vaikka musta tuntui tosi hankalalta ponnistaa makuultaan... Olen päättänyt tsempata itseni ensi kerralla niin, että saan tahtoni läpi jos sillä kertaa tuntuu siltä. Emppari mulle tehtiin myös, onneksi tosi siisti, mutta kyllä se hidasti mulla toipumista. Onneksi muuten ei tullut mitään repeämiä.

Illanjatkot!
Snodgrass ja neponen 16+4
 
Mulla on ollut muutaman kerran supistuksia mutta sellaisia kivuttomia ja tullut rasituksessa. Viimeksi mulla oli näitä kivuttomia suppareita noin puolen välin tienoilta ja oikein kivuliaita supistuksia olikin sit vasta synnytyksessä. Oon kans vähän ihmetellyt kun nyt jo on supistanut, mut kun olleet kivuttomia niin en ole vielä huolestunut. Suosittelen kans auts, et soittelet neuvolaan.

Haluista oli kans puhetta. Mua ei ole yhtään kiinnostanut seksi koko aikana ja oon jotenkin säikky sen suhteen, kun pelkään, et pikkuiselle käy jotenkin vaikka tiedänkin, et on hyvässä turvassa omassa sopessaan. Noin kerran viikossa ollaan sekstailtu joskus pidempikin tauko. Käy niin sääliksi miestä, vaikka hyvin ymmärtäväinen onkin ollut.

Sellaista piti kysyä, et onko kellään muulla ilmestynyt iholle sellaisia pieniä punaisia täpliä, jotka vähän kutisee? Yhtäkkiä huomasin, et mulla on lähinnä käsivarsiin ilmestynyt sellaisia pieniä punaisia näppylöitä. Ei hirveesti kutise mut vähän kuitenkin. Eipä ole aikaisemmin sellaisia ollut, niin mietin vaan et johtuukohan raskaudesta.

Katjuskalle onnea uuteen kotiin!

Nenna ja siskoveli 15+2
 
Nenna80 Sinulle piti ruveta kommentoimaan kun noista näppylöistä kirjoitit, mulla on nimittäin vähän samaa ongelmaa, paitsi että näppylöitä on poskissa, kaulassa ja tuossa solisluiden alueella. Kutisevat ja sitten häipyvät aina välillä..
Oon yhdistänyt ne tähän raskauteen ku ei oo aijemmin tuollaisia ollut, mutta voihan ne johtua jostain ihan muustakin. Sitä vain yhdistää kaiken tähän raskauteen nyt. Ja eihän se ole ihmekään. Hyvää tiistai - päivää kaikille!

syysmama 16+3 :heart:
 
cora85,
on turvallinen!!

Just lueskelin jotain artikkelia lehdestä jonka mukaan jopa mahdollisesti vahvistaisi jotain paikkoja down there :D

_________
Jatkanpa tähän vielä kun piti äkkiseltään vaan kommentoida coralle :)

Pääsiäinen on takana ja sujui hyvin levon merkeissä 'mummolassa' eli äitini luona. Miekkonen sairasti koko pääsiäisen mutta onneks ei ainakaan vielä ole tarttunut mulle.

Löydin huudosta siirreltävän hoitopöydän jollaista olen etsiskellyt ja siinä siis hoitotason alla myös amme niin ei tarvii kyykkiä siiten lattiatasossa pikkusen kanssa :)
Kaupassa maksaa 120eur ja huusin sen 46eur joten olen todella iloinen löydöstä!

Tällainen siis: (vähän erivärillä vain) http://riemun.huuto.net/auctionimages/e/db/c338c42c1705094ac1dee98a1c225-orig.jpg

Olitte kovasti höpisseet edellisistä lapsukaisista mutta kun esikko on tulossa niin jää nuo kommentoimatta.

Äitini oli ensimmäisenä kun tultiin paikalle torstaina että ihan selvä tyttömaha! Ja minä kun juuri olen alkanut sopeutua ajatukseen että jos siellä olisikin poika kun kaikki sitä niin meille povaa.. toivottavasti rakenteessa selviää ni ei tarviis enää jännittää ;)

Täällä on pieniä liikkeitä tuntunut mutta ei vielä läheskään mitää niin isoa että tuntuisi mahan päälle. Lähinnä sivuilla tuntunut pieninä tömähdyksinä ja kuplina sisältäpäin ylös. Sykkeet on voimistuneet koko ajan ja pieni on oppinut väistelemään anturin taidokkaasti :D

Töitä jos taas jatkaisi. voi kun kesä tulisi jo pian!!

Jaksuja massukoille :heart:

Tini+Pingu rv 16+6 (huomenna alkaa viides raskauskuukausi)


 
Mä oon kans tissiongelmainen ja vielä mahaongelmainenkin. Mul on tissit kasvanu jo melkeen kuppikoon verran ja on tosi arat ja valmiiksi olivat jo D ni mihin tässä sit viel mennään. :'( mahaongelma johtuu siitä että mul on sellanen olo että tässä vaiheessa, näillä viikoilla ei mahan pitäis vielä näkyy, ja mulla möllöttää hirvee pömppis! Ja sit vaan sellanen olo että se on enemmän mua itteeni vaan ja siitä tulee kriisi. Onko teillä muilla mahat pullahtanu jo esille? Voinko mä oikeesti jo mieltää tämän mahani lähinnä vauvamahaksi :)

Haluista on ollu puhetta. Mul on halut kyllä niin hukassa punkassa. Mä saan paljon enemmän nautintoo jalkahieronnasta, käsihieronnasta ja siitä että kulta harjaa mun hiuksii ku lakanoitten heilutteluista. Onneks kultaseni sentään ymmärtää mua. Yritän kuitenkin joka viikko kerran virittäytyy tuulelle että hommat ei kuitenkaan ihan unohdu :LOL:

Nyt pitäis mennä lukee enkkuu ja oikeushistoriaa. Huisin mielenkiintoinen elämä mulla :LOL:

nyyttimyy ja murmeli, tänään tasan 15
 
Päiviä massukat :)

Pentele, että mä menin sitte kaatumaan eilen tonne tielle, kun oli jäinen kohta |O Selkä kans revähti, niin kuin Sisullakin ja lonkan kohdalla tuntuu kipua ja masussa kans jotain pientä tuossa sivulla ja polvessa järkky mustelma. Nyt sit huolissaan täällä oon yritellä liikkeitä kuulostella, mutta eihän niitä nyt tunnu sitten tuntevan yhtään kun pitäis mielenrauhan takia tuntea :/ Suurin isku onneks tuli polveen, enkä mahalleen rysähtänyt, joten pakko yrittää luottaa, että kaikki on pikkuisella hyvin. :heart:

Tissiongelmista on ollut juttua...mulla kans tällaiset sievät f-kupit ja mitään muuta olekaan kuin hartiat ja niskat aina jumissa. :kieh: Joskus ennen tyttöä oli viel d-kupit, mutta tähän ne on sitte kasvanut lapsien myötä ja en nyt sanois mitenkään terhakkaiksi :whistle: Ooonkin sanonut, että tästä kun vanhenen, niin saan niistä kätevästi yhdistetyn kaulaliinan ja korvaläpät :LOL: Imettäminen mulla ei oo onnistunut kummallakaan aikaisemmalla kerralla, joten se ei paljon muutosta ole tuonut...hetken vaan pystynyt pieniä imettämään...

pikkuisia oli joillakin sairaina, joten pikaiset paranemiset sinne :flower: meillä kans edelleen tää räkänokka täällä :snotty:

Coralle orgasmista...on turvallinen. Oletko saanut neuvolastasi kirjan vauvan odotus? siinä ainakin kyseisestäkin aiheesta tutkimustuloksia sun muuta.

Nyt pitää pikkumiehelle antaa maitoa :wave:

Katjuska ja vilpertti 16+6
 
päivää tännekin!
tulinpas siivouksen lomassa vähän lueskeleen, kohta pitäs siirtyä lääkelaskujen pariin :x
Dior mulla paino ei esikoista oottaessa noussut kun 7kg ja alko nouseen vasta siin rv 26 paikkeilla.Olin tosin ihan normaalipainonen et oli kuitenkin omasta takaa sitä mistä ottaa.Mun äidillä ei paino noussu missään raskauksissa kuin 5kg vaikka oli tosi pieni ja alipainonen.nytkään mulla ei oo paino vielä noussut lainkaan, mut nyt on tosiaan semmonen 10kg ylipainoo et eipä haittaa vaikka ei nousis lainkaan.
Me otettiin pojalle toi henkivakuutus jo ennen syntymää, mulla on suvussa (ja itelläkin) ollut "vaivoja ja sairauksia" jotka on vaatinut sairaala- leikkaus- ja lääkehoitoo jo laitoksella joten halusin vakuutuksen ottaa jos tosiaan jotain sattuiskin et sitä tarvis.Onneks ei tarvittu, mut olipahan sit jo vakuutus otettuna.
tissijuttuakin on ollu, mulla oli ennen esikkoo semmonen reilu b-kuppi joka kasvo isoks d-kupiks, maidon noustessa tais olla jopa e-fkuppi!tosin siitä sit imetyksen aikana (10kk)vähän näivetty tähän d-kuppiin mut nyt tuntuu taas hiukan pulleemmilta...kuhan vaan ei tarvis ostaa uusia imetysliivejä, mä kun niitä säästelin :) eikä tosiaan enää oo yhtä pirtsakat tissit ku ennen poitsua, taitaa painovoima tehota niihinkin, kuhan vaan ei polviin läpsi nii hyvä on :D
viimeks unohtu vastata tohon kysymykseen esikon luonteesta, meillä poitsu oli aika hankala siinä mielessä ettei ekana vuonna nukkunu putkeen kun max 2h ja ekan puolen vuoden aikana ei nukkunu päikkäreitä kunnolla kun liikkuvissa vaunuissa, joten sain ainakin liikuntaa :) on luonteeltaan vieläkin helposti ärsyyntyvä kiukkupussi mut eipä voi valittaa kun on äitiinsä tullu :)
nyt nuhanenä kaipaa syliä joten pakko lopetella, hauskaa tiistain jatkoa!

Daydreams ja pipana 17+0

:heart:
 
Tänään soitin, kun on kulunu viikko siitä istukkatutkimuksesta ja ei tullu kirjetti postin mukana.
Sano että tulos oli tullu, mutta kun pääsiäinen oli, niin ei ollu kerinny postiin.
Eli se luultavasti tulee huomenna se kirje.
Nimittäin poikkeavuuksia ei löytyny, ja poika on tulossa! :heart:

Itken vaan, oon nii onnellinen.

Mutta ei tietysti voi ottaa pois sitä, ettei olisi sydän vikaa yms.

Silti, voisin vaikka lähteä ostamaan vaaleansinisia vaatteita. :D
 
snodgrass
icefairy, ihanaa että kaikki on hyvin, onnea!

Tinii, kivannäköinen tuo hoitopöytä, on varmaan ihan kätevä systeemi tuo.

Nyyttimyy, mäkin oon sitä mieltä, että armahda itteäs! Kyllä se on jo vauvamaha! Kyllä mulla ainakin on ollut jo selva masu monta viikkoa.

Katjuska, kurja toi kaatuminen. Onneksi et kuitenkaan mahan päälle kaatunut, joten luulisi et siellä kaikki on kyllä kunnossa. Tsemppiä!

Dior taisi kysellä siitä vakuutuksesta. Me mietittiin sitä paljon ennen esikon syntymää. Mä en ollut niin innokas mut mies halusi. Nyt ollaan oltu tosi tyytyväisiä et otettiin se, koska sen verran on ollut korvatulehduksia ja vähän muutakin. Ollaan kyllä kirkkaasti saatu enemmän kuin mitä on rahaa siihen pistetty. Eihän sitä tietty ikinä varmaksi tiedä, voihan olla että tulee lapsi joka ei sairastakaan juuri ollenkaan, mutta meillä se tosiaan on kannattanut. Kun ollaan sit voitu käyttää yksityisellä, lastenlääkärillä ja varata netistä itselle sopiva aika. Itse tykkään kyllä meidän omalääkäristä tk:ssa, mutta pikkulapsen kanssa se ei oikein osannut toimia..

Päivänjatkot!
 
Oikein rutkasti onnea icefairylle! Aivan valtavan ihania uutisia tuollaiset :saint:
Me saimme myös miehen kanssa tänään iloisia uutisia - np-ultrassa oltiin ja siellä temmelsi sellainen termiitti ettei meinannut kätilö saada ollenkaan mitattua turvotusta. Luvut kun yhteen laskivat saivat tulokseksi 1,9 mm eli kaikki hyvin. Ja olisitte nähneet mieheni ilmeen kun hän tuijotti ruutua suu auki ihmeissään, että mikä se tuo on :eek: Sai sanotuksi sitten vaan, että ei ihme jos on huono olo kun tuolla lailla kohdussa myllertää :D Iloisin mielin lähdimme kotio kohti sairaalasta. :)

Pahoinvointi jatkuu, mutta se ei nyt haittaa mieltä :p

Adette & Allu 12+6
 
icefairy, onnittelu:hug: , ihania uutisia! :D

Dior, meillä on esikoiselle semmonen vakuutus, että heti syntymän jälkeen se astui voimaan. Eli siis ei ollu vielä raskausaikana voimassa se. Ei olla kyllä hirveesti tarvittu sitä, kun tyttö on olu niin terve, mutta ei myöskään aiota lopettaa. Kävi mun kummitytön vanhemmille nimittäin niin, etä lopettivat tän kummitytön lapsuusajan sairasvakuutuksen vähän ennen kun tyttyö täytti 5v ja samalle kesälle alkoi oireilla mitä omituisemmilla oireilla, ja lopulta selvisi, että lapsi sairastaa semmosta tautia, mihin sairastuu vuosittain vaan 30lasta suomessa ja niistäkin 98% on poikia..... Niin että me kyllä pidetään vakuutus tytöllä voimassa nin kauan kuin vaan voi. (Taisi mennä vähän ohi aiheesta... :ashamed: )

Tinii Siis ostit jo tuon kuvan hoitopöydän? Onneksi en ole ainut joka jo nyt on ostelemassa vauvalle tavaroita... :D Mä tykkäsin esikoisen aikaan siitä, että oli korit siinä hoitopöydän alla, sai sinne vaipat ja muut tarvittavat tilpehöörit. Vaikkakin meillä ei ollu pyörillä liikuteltava malli.

Tissiasiaakin oli keskusteltu. Eli itse olen suht pienirintainen, B-kuppi aina ollu, ja olen toisaalta ollu tyytyväinen tähän, koska suvussa on MONIA E-, ja F-kupillisia tapauksia, ja hartiavaivoja riittää. Nyt jo kuitenkin joudun ostamaan varmasti C-kupilla uusia liivejä, on meinaan rinnat paisunu sen verran. Mutta esikoisen aikaan ei edes rinnat hirveesti kasvanu, eli olo on nyt kuin keskiaukeaman tytöllä :whistle: Ja mies tykkää! Mutta hyvä puoli pienissä rinnoissa on siinä, että niisä ei heti maan vetovoima näy, eli vaikka 2 raskautta ja yks imetys takana jo niin suht terhakkaasti ne vielä töröttää! :xmas:

Kuinkas moni vielä pystyy nukkuu mahallaan? Mulla alkaa olla jo vaikeuksia, enkä osaa nukkua selällään... :/ Meni viime yö pyöriessä ja asentoa etsiessä. Ja selkä kipuilee edelleen. INHOTTAVAA!! |O
Sisu ja toukka 15+6 :heart: (huomenna *poks poks!!* )
 

Yhteistyössä