Pienpapu vastaan sulle vaikka et multa kysynytkään
mulla oli perjantaina toi synnytystapa-arvio ja lantion koon määritys samalla, ja esikoista oottaessani se sattui.tai oikeestaan tuntui epämiellyttävältä.Sillon oli semmonen isokouranen mies-lääkäri joka runnoi (tai siltä se tuntu...)melkei nyrkkinsä sisään ja kopeloi!Nyt sit taas oli semmonen nais-lääkäri joka hellästi vaan paineli ympäriinsä tuolta sisältä.Eli riippuu tosi paljon lääkäristä!!
Hilbert mun on taas vaikea uskoa että toinen poika olis tulossa kun tää raskaus on ollut NIIN erilainen niin olin jotenkin ihan tyttöön asennoitunut..no, kait siihen pippeeliin sit tottuu
vuh ystävälläni oli TODELLA iso maha, (ei saanut käsiä yhteen mahan ympäri) hän on itse lyhyt ja lapsiveden määrä oli valtava.kätilötkin oli kauhistelleet kuin paljon sitä voikaan olla!Sf-mitta huiteli siis pilviä mutta lopputulos oli kuitenkin 3480g, eli ihan "normaali" kokoinen.
Mulla taas esikoista oottaessa ja nyt sf-mitta pieni, mutta lapsivettä oli viimeks ainakin tosi vähän ja tosiaan tuo kohdun asentokin vaikuttaa.silti edellinen lopputulos oli 3430g ja samoille lukemille mennään nytkin jos LA asti menee.En siis usko että sf-mitalla ja lapsen koolla on sen suurempaa yhteyttä...
suhveli mulla ei oo tullut kun kivuttomia suppareita mutta nekin tehneet tehtävänsä, kohdunkaulaa 1,5cm, ulkosuu auki 1cm ja sisäsuukin pehmeä.Eilen kun siivosin niin tuli kans noita "puuskuttavia" suppareita mutta mä oon päättänyt et niin kauan kun ne ei satu niin en huoli enkä mee mihkää näytille.
Että kyllä ne sullakin on kuule voineet jo tehdä vaikka mitä sinne alapään tilanteeseen
ihania masukuviakin oli tullut, läväytänkin omanikin tohon loppuun...
Tervetuloa mukaan
musumasu!
ainiin, tuosta isyydentunnustamisesta, ei se ainakaan meidän kohdalla niin kamalaa ollut.vaikka aihetta epäilyyn olis ollutkin,mähän tosiaan tulin raskaaks samana iltana kun ukon kans tavattiin
Kun mentiin sinne niin se vaan kyseli taustoja, ja tietenkin kysyi halutaanko sitä dna-testiä.Mä ehdotin miehelle etukäteen että se tehtäis (vaikka isyydestä ei ollutkaan epäilystä)mutta mies ei halunnut.Mies vitsillä sanoikin että ei halua tietää jos se ei olekaan hänen, nyt se ainakin on
mutta kyllähän siinä lopussa meinas naurattaa kun se virkailija kysyi "vannotko Jutta XXX että Miikka XXX on tämän lapsen isä?!"
"öö...vannon."
"VANNOTKO!?!"
"no, vannon!" sitten virkailijakin purskahti nauruun
mutta tosiaan ihan eri luokkaa mitä olin odottanut, tädiltäni kuulin kauhutarinoita 20v takaa jolloin satunnaiset yhenillan jututkin kaivettiin esille ja melkein haukuttiin päin naamaa...
nyt varmaan onkin vieläkin helpompaa kun on toinen lapsi.
Saatiin sitten miehen kans tapeltuakin viikonloppuna.Mä alan oleen oikeesti ihan pirun kypsä siihen ettei se osallistu oikeestaan mihinkään (joo, okei, käy kyllä pojan kanssa iltapesulla ja satunnaisesti auttaa sitä ruokailussa)ja KAIKEN muun ajan kököttää tässä v'tun koneella pelaamassa.otin oikein aikaa La. ja Su. (mies kun aina väittää että ei hän nii kauaa täs oo...) ja oikeesti melkein 20h se pelaa!!!ja samanlaista se on joka päivä, tietenkin viikolla ei ihan tota 9 tuntia voi pelata kun täytyy käydä töissäkin mut töiden jälkeen se istuu tähän, tulee syömään, istuu takas tähän ja illalla nousee kun pojan on aika mennä suihkuun (19.30).ja sit pelaa johki 23.asti.
v'ttu ku v'tuttaa.
ja tästä ollaan keskusteltu ja tapeltu ja huudettu ja vaikka mitä, se auttaakin yleensä mutta ehkä sen yhen päivän.
no, josko se siitä sit kun saadaan tää vauva maailmaan ja sen on oikeesti pakko osallistua enemmän.
tulipas siinä nyt valivalia, sori :ashamed:
tässä muuten viä se kuva mitä lupailin, älkää välittäkö mun komeesta pyjamasta
d. ja pipana 36+6