Täällä myös Myrsky poika täyttää 25.9 vuoden.
Hyvin pieni ja pippurinen poikanen on,8300g ja 72,5 cm.Tissillä viihtyy edelleen vaikka itse oolen jo aloittanut työt.Imetän siis aamuisin ja iltaisin ja *huoks* öisin n. 5-10 kertaa vrk:ssa.Vieroittamista olen suunnitellut tuonne syyskuun loppuun,mutta saa nyt nähdä.
Myrskyllä on 3 isoa siskoa (6,5 ja kohta 3v) joista kahta ensimmäistä imetin 7 ja 9kk,nuorinta neitiä vuoden.Tavoite olisi nyt tosiaan se vuoden ikä,miksei ylikin,kunhan vain nuo yösyötöt saisi lopetettua..
Myrsky on ollut kyllä sairasteluistaan (korvatulehduksia jo 10 ja paljon muuta) huolimatta ns.helppo lapsi,hyväntuulinen ja ei turhista valita.Tällä hetkellä konttaa,nousee pystyyn,kävelee tuen kanssa,taputtaa,vilkuttaa ja moikkaa,noita edellä mainittuja seuraa aina kikatushekotus
Sanoja tai niiden tapaisiakin jo löytyy,äiti,mppu(lamppu)auva,isss eli hauva ja isi nuo kaksi jälkimmäistä.Ja ruokapöydässä kuuluu vaativa namnamnam aina jos ruoka ei tule tarpeeksi nopeasti
Allergioilta ollaan onneksi säästytty,nuo korvatulehdukset on vaan iso kiusa,jo kaksi tulehdusta putkituksen jälkeenkin.
1 vuotis synttäreitä ja samalla siskon 3 vuotis synttäreitä (syntyneet peräkkäisinä päivinä) vietetään sitten syyskuun lopulla ja olen ajatellut hauva ja kissakakkujen lisäksi tehdä kinkku ja mansikka/valkosuklaamuffinsseja ,pizzarullia,suklaakeksejä ja lapsille vielä jäätelökakun,jäätelö kun on kummankin nuorimman suurta herkkua..
Mutta tämä meistä :wave: