Heti alkuun
Daskille paljon jaksuja ja :hug:!
Sannimarja mä oon kans miettinyt sitä, että olisko Olivialla niitä masuvaivoja, jotka jotenkin sitten pakkaantuu iltaan/siihen iltasyöttöön... Nyt on taas mennyt muutama päivä ihan hyvin niiden iltasyöttöjen suhteen vaikka toissapäivänä olikin vähän
iltahuutoa..mutta tällä kertaa se oli ihan selvää väsykitinää ja ihan helposti taltutettavissa ilman autoajelua!
Oon nyt antanut niitä
Disflatyl-tippoja..vaikee viel sanoo oisko ne auttanut vai onko vain sattumaa, että nyt on mennyt paremmin. Meillä siis Olivia syö n.3-4 tunnin välein... mutta oon kyllä joskus illalla ollut tuputtamassa aikaisemminkin, kun se on vähän kitissyt ja oon ajatellut, että tietty sillä on nälkä..:ashamed: Eli voi hyvin olla, että se ei oikeesti ookkaan ollut nälkäinen ja sitten on hermostunut, kun oon tuputtanut. Mutta tosiaan nyt on mennyt taas paremmin ja toivotaan, että jatkuukin. Ja toisaalta nyt yritän muutenkin olla stressaamatta siitä rintaraivoomisesta/iltahuudosta. Oon jotenkin vaan päättänyt, että nyt on sitten meillä tälläinen vaihe ja piste. Joka tapauksessa ohihan nää joskus menee! Ja 95% ajastahan meidän Olivia on kuitenkin hyväntuulinen ja tyytyväinen hymysuu!
Kateellisena luen teidän
rytmeistä... meillä ei tosiaan viel oikeestaan oo mitään kunnon rytmiä ja kuten
Shuri sanoikin, niin ei vielä voi aloittaa unikouluakaan... oon kyl yrittänyt vaivihkaa pidentää neidin valveillaoloaikaa antamalla enemmän virikkeitä. Mutta en nyt vielä oo huomannut sen vaikuttavan... ja vaikka välil tuntuu et muutama päivä menis tietyllä rytmillä niin sitten meidän neiti päättääkin muuttaa sitä!
Erossa oon vauvasta ollut enimmillään 2h, kun olen ollut salilla jumpissa. Ekan kerran pumppasin maitoakin valmiiksi, mutta eihän sitä tossa ajassa tarvittu!
Ja on sitä pakkasessa, jos miehelle oikein hätä iskee. Kyllä sitten parin tunnin jälkeen on jo kova ikävä Oliviaa!
Viihteelle huvittais kyllä periaatteessa lähteä...olis kiva laittautua ja lähtee tyttöjen kanssa hummaamaan, mutta ei tulis kuuloonkaan kuitenkaan omalta kohdaltani, että viel lähtisin! (en silti tuomitse muita, jotka haluaa mennä!)
Ootteko te muuten Facebookissa? Niin kiinnostaisko teitä siellä ryhmittyä suljettuun ryhmään?
Mun mielestä olis kiva!
Nasunaskali ja Olivia pian 9 vko