Syyskuun Sydäntenmurskaajien TOUKOKUU



Me jännäämme syyskuuta 2009 yhdessä

26.8.
härveli.....25v...........KYS..........2. lapsi

27.8.
Lehmis.....24v...........TAYS........1. lapsi

28.8.
Vivid.....24v..........TAYS..........1. lapsi

30.8.
Tintti83.....25v..........Kät..........1.lapsi

31.8.
esmeralda...............KYS..........2. lapsi
Hemuli1981.............TYKS.........1. lapsi.

1.9.
mama-84...............SatKS.........2. lapsi

2.9.
Miimari-84....24v......OYS...........4. lapsi
samma här..25v.....K-PKS.........2. lapsi
Alma-80..................PKKS..........4. lapsi

3.9.
arianrhod.................Mks...........1. lapsi
Naksos...............OYS...............4. lapsi
merbau...................PHKS..........4. lapsi
Usvatähti.....32v......OYS...........1. lapsi
Liian iso perhoseksi...PKKS..........3. lapsi

4.9.
TiiuHti....25v..........LS..............2. lapsi
Hemppu81...............OYS...........2. lapsi
Rimpulakissa...30v.....Kät..........2. lapsi
Faith.......................SEKS...........5. lapsi
kerttu......................TYKS...........2. lapsi

6.9.
Onneli82.....26v.........JS.............1. lapsi
yksodottaja85...........................2. lapsi
olkkis74.....34v..........Kät...........2. lapsi
angi1.....26v............K-Sks..........1. lapsi
bebes...................................4. lapsi

7.9.
Roona82.....27v..........TAYS..........1. lapsi
ippunen.....21v...........JS.............1. lapsi
masumasu.................JS..............2. lapsi
Hiljaisuus.............OYS.................3. lapsi
Tikrutar82.................Ekks...........1. lapsi

8.9.
jontzki.........................................1. lapsi
odottava ja onnellinen................1. lapsi

9.9.
Rekkumaaria................................1. lapsi
Tepa75......................Ekks...........4. lapsi
Millukka.....29v.........Hyv/HML.......5. lapsi
Heisku.......................MKS.............4. lapsi
Mii26........................................1. lapsi
Rosehip.....29v...........Tyks............1. lapsi
Muffa............................................2. lapsi
jooseppi.......................................1. lapsi
tiia86............................KYS..........

10.9.
Sissi75.....33v...........TAYS.............1. lapsi

11.9.
pienisieni.....27v.........KYS.............1. lapsi
Helinä83.....25v..........Tays............1. lapsi
uppis84.....................TAYS.............1. lapsi
zeny...............KYS...............2. lapsi
mysli...........................TAYS............5.lapsi
hosso.....21v...............Kys..............2. lapsi
Gunilla1.....20v..........SatKS............1. lapsi
ElämänIlo3...............OYS...............3. lapsi

12.9.
onneliina.........................................1. lapsi

13.9
Tige...........................Tyks...............1. lapsi

15.9.
Idella.....30v....................................3. lapsi
Black Panther....31v..TAYS...............2. lapsi
kerttuneiti.....23v......TAYS...............1. lapsi
Tyttönen...................TAYS................2. lapsi

16.9.
Hikkapossu...............PHKS...............3. lapsi

17.9.
Heissu.....22v)..........KOKS..........1. lapsi
ihaa-79.....29v...........HYS................3. lapsi
MillionNights-82..........VKS...............5. lapsi

18.9.
jenniS.....27v.............KOS................2. lapsi
Otus..........................LUS.................3. lapsi

19.9.
ViiVi09......................K-HKS..............1. lapsi
miimumaija...............Kät..................1. lapsi

20.9.
Virtahepo..................phks...............3. lapsi

21.9.
Cummastelija...................................1. lapsi
Uneksija85.....23v.....TAYS...............1. lapsi

22.9.
Hensku00.....25v......K-SKS..............1. lapsi

24.9.
olg4.....24v.......................................1.lapsi

25.9.
Jellona84................TAYS.................3. lapsi
fiksu.................................................5. lapsi
vauvakuume83.................LS................1. lapsi
Anrika..........................KS.................3. lapsi

26.9.
Aria..........................TAYS..................
Ammi79....................Sat KS..............1. lapsi

27.9.
Carmen.....................TYKS................2. lapsi
MinnaRyyni74.....34v...LS..................2. lapsi
dada..........................KOS.................1. lapsi

28.9.
inka85...............................................2. lapsi
Nuppu09.........................
Kristelle.....25v..........SATKS..............2. lapsi

29.9.
Kreetta.............................................1. lapsi
Aavalan tyttö...............OYS...............4. lapsi

30.9
yonnazzz.........................................

3.10
Micade........................SEKS...............3. lapsi



SYNTYNEET:

28.5.2009 sohvi-04....tyttö....rv 24+0....650g :heart: :flower:




Menetyksen kokeneet :'( :
Rakkaimpani, mamamaalta, Metsätähti, Jennyli, Sokruli, MAM2, Kokovartaloväsymys, Sinimarja, Siiri S, Shaken, tiitu87, Nöttiäinen



Listaa päivittelee Roona82
Jos haluat nimesi listaan, tai muokata omia tietojasi listalla, laitappa sitten ehdottomasti YKSITYISVIESTIÄ!!!!

Syyskuun jännääjille on myös oma kerho!
Se löytyy täältä: http://kaksplus.fi/kerhot/
Etsikää nimellä: Sienimetsä -09,

Se on salattu kerho, eli sinne ei ole asiaa jos ei ole salasanaa, joten kyselkää salasanaa YV:llä ja pistäkää sen jälkeen sieltä jäsenhakemusta jos kiinnostaa kirjoitella vähän enemmän privana, ja laittaa kuvia ym.



VAPPUAATON MYÖTÄ, TOUKOKUUN LÄMPÖÄ JA ONNELLISTA KEVÄTTÄ KAIKILLE!


-Roona82 & Tahvo-09 ;)



Tästä kaikki alkoi.... Eli keskusteluketjut aikajärjestyksessä, ekasta joulu-tammikuulta aloittaen:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1271654 (25.12.2008-7.1.2009)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1283421 (7.1-30.1.09)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1307923 (29.1-28.2.09)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1336975 (28.2-1.4.09)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1367999 (1.4-30.4.09

 
Jesh! Noni... Nyt tää mamma lähtee maisteleen ite tehtyä simaa, kokkaamaan ite perunasalaattia, paisteleen ja maisteleen munkkeja... ite... jes ku oon ahkera - ja toivottaa kaikille rauhallista vappua - me karataan mökille huomenna, takas sunnuntaina... Ja sitten alkaakin työttömän arki! :D

Vähänkö toi hyörivä sieni on häiritsevän omituinen tuossa alotusviestissä :LOL:
 
Hauskaa vappua toivottelemassa!

Viimeset pari viikkoa on menny sairastellessa, ensin oksennustautija nyt poskiontelontulehus. Ei oo konneelle oikein jaksanu. Onko muuten muilla ollu tuota poskiontelontulehusta ja miten on antibiootit tehonneet? Minusta ko tuntuu, ettei nuo antibiootit oikein tehoa (ja kuuri on kohtuu kova: 2g x 2 /vrk).

Jos tuohon etusivoille nuo värit on sukupuolituntemuksia nii mulle voi laittaa punasen. Tosin mitään ultratodisteita ym ei ole, mutta vahva tyttötunne on. :heart:

Hemppu ja Eppu 21+6
 
Mahtavaaa Vappua kaikille!!!!!!!!!!!! :flower: :heart: B)

Tänään lääkäris käyty, ei selvinny mitää ja käski alkuviikolla ottaa uusiks yhteyt, jos semmonen olo on, et ei töihin kykene... outoo toimintaa! Nyt mitatta sf-mitta, mut ei sitä merkattu eikä kerrottu... aina vaan oudompaa!!!! Ja muutenki jäi suoraan sanottuna paskan maku suuhu tost reissust!!!! No mut ees selvis se, etkohdunkaulal ei oo tapahtunu mitää vaik supisteleeki minkä kerkee!! HUHHHUH!!!!!
Nyt sit painoo tullu tähän mennes tasan 5kg... yhyyy!!!! Lääkäriki mainitsi, et mulla ihan kivan kokonen maha jo nyt...

mama ja kääpiäinen 22+2
 
Ihanaa vappua kaikille tampereelta! Pitkästä aikaa ehtii kuulumisiakin päivittään.. Voi kun meitä näyttää olevan paljon tässä ryhmässä, ihanaa!

Vauva on niin vilkas kun kahdestaan ollaan mutta eilen juuri ultran aikaan pisti perätilan päälle ja peukalon suuhun :) hassu kun mikä, tosin pikkusen hän siitä sitten käännähtikin tervehtimään meitä.

kuulemisiin ja rauhallisiin vappumasutunnelmiin,

kerttuneiti ja mavebeboer 20+2

 
Hyvää vappua teille kaikille !!
Tuosta painon tulosta !! Onko kenelläkään niin että ei ole tullut yhtään painoa tai paino on tippunut ?? Mulla painoa tippunut lähtö painosta -5 kg...
Viime poika raskaudessa oli sama juttu !

Maanantaina mullakin sitten se rakenne ultra vihdoin ja viimein :D
Jännittää ja ei jännitä !! On se jännä vaikka jo neljäs tulossa niin silti ne tuntemukset
ei muutu miksikään ! Odotat kaikkea samalla tavalla kuin ennenkin !!

Äitiyspakkauksestakin sen verran ! Aikooko teistä kuinka moni ottaa sen ?
Kävin katsomassa kelan sivuilta vuoden 2009 pakkauksen ja oli kyllä niin kivan näköinen että taitaa se meille tulla !
Viime raskaudessa otin sen rahana mutta oli yhtä tyhjän kanssa !!
Sillä ei saa mitään :( Mieluummin laatikollinen tarpeellista !!

Bebes & Salamatkustaja 21+4 :heart:
 
bebes: Mä ainakin oon ottamassa pakkauksen. ...jo pelkästään siitä syystä, et sitä on ihana sit kähjätä!!!! =) Ja onhan se pullollaan kaikkee tarpeellista, ei tosiaan sillä rahamäärällä saa sitä määrää tavaraa!!!!
 
Hyvää vappua vaan täältäkin!

Mäkin ajattelin ottaa tuon äitiyspakkauksen vaikken ehkä ihan kaikkea sieltä tarvitsekaan. On kuitenkin iso säästö jos kaikki pitäis mennä ostamaan kaupoista. Ei tuota varallisuutta nyt niin paljoo ole... :D Esikoisen syntymästä jo yli 8v niin ei ole oikeastaan mitään enää tallessa.

Omaa napaa sen verran että meillä ötzki on rauhoittunut tässä pari päivää ihan ihmeellisesti. Tunnen kyllä liikkeet mutta ne tuntuu jotenkin erilailla kuin aikaisemmin. Mietinkin tuossa että oliskohan pikkuinen kääntynyt niin että potkii tuonne selkäpuolelle. Liikkeet kun tuntuvat ihan eri paikoissakin kuin ennen. No, pääasia että liikkeet tuntuu niin ei tarvitse ottaa suurempaa stressiä siitä että onko pieni kunnossa.

HAUSKAA VAPUN JATKOA! Iltaa ja Suomen lätkämatsia odottelevat

Olkkis ja ötzki 21+5
 
ihanat on ilmat kyllä!
tyttökin on vain koko aika pihalla!
Kuopiossa on markkinat tänään, sekä tivoli.
Et sinne kait sitä pitää mennä käymään :)
ja perinteisesti vappulounaalle ravinteliin... nam nam :p
Saapahan valmistumislakin painaa päähänsä taas...sitä vartenhan se on hommattu :p

pakkausta ei oteta, kun kaikki tallessa, paitsi osa vaatteista.
on lakanat, peitto, makuupussi, lämpömittari, harja, lämpömittari yms..
et kyllä sillä 140e saapi sitten kirpparilta ne vaatteet hyppien keikkuen
B)

Mut aurinkoista vappua kaikille!!!1 :flower:

esmeralda- + Jamppa 22+4
 
Hyvää vappua kaikille!!!

Tännekin tulee pakkaus. Ihana päästä katselemaan ja näpräämään niitä vaatteita :)

Täällä alkaa nuha pikku hiljaa hellittämään, vaikka vieläkin nenä vähän vuotaa. Voiton puolella kuitenkin :) Tein sitten eilen ensimmäisen vauvaostoksen - ostin turvakalon, käytettynä tosin, mutta oli sen merkkinen minkä halusin, on vuosimallia 2008 ja maksoi 60 euroa. Mielestäni tein hyvät kaupat! Täytyy vaan pestä nuo päälliset niin saa sitten oma vauveli puhtaan paikan itselleen :)

uneksija85 ja papu 19+4
 
Aurinkoista Vappua kaikille!

Oltiin pojan kanssa aamusta pari tuntia ulkoilemassa, kylläpäs teki hyvää!
Eilen oltiin vaan kotona ja grillailtiin ja istuttiin iltaa mun vanhempien ja tädin kanssa.
Tänään olis tarkotus mennä mun mummun synttäreille:)

Hemppu81: Mulla oli vajaa kuukaus sitten poskiontelontulehdus, sain 10pvän antibioottikuurin. Se tehosi tosi hyvin, flunssaa oli jatkunut jo yli 2vko, nyt ei onneks oo enää mitään.

Mä en aijo ottaa äitiyspakkausta, ei ollut minun makuun. Pojan pakkauksesta jäi lähes kaikki vaatteet käyttämättä, ja niinkuin esmeralda sanoi, niin meiltä löytyy myös tuo kaikki muu tarpeellinen. Joten sillä 140e saa paljon vaatteita joista tykkää :D

Ei kai tässä muuta kuin myös illan matsia odotellen :D :D

Niin ja tässä vielä masu kuva tältä päivältä




Inka 18+4 :heart: :heart: :heart:
 
Vappuiloa! :flower: Meillä tosin ollaan koko perhe puolikuntoisia joten ei lähdetä edes vapputorilla käymään. Neiti ei viihtynyt edes takapihalla vaan koko aika kinkes takaisin sisään joten täällä kökitään :/ Ja näin upea ilma vielä :(

Ä-pakkausta ei oteta, koska a) viime pakkaus on vasta viimevuodelta ja b) ei käytetty yhtä yöpukua lukuunottamatta mitään vaatetta pakkaukseta :eek: Ei vaan olleet mun makuuni ne keltaiset ja siniset vaatteet, kun tahdoin pukea prinsessani vaaleanpunaiseen. Mutta nyt jos tulee poika niin on kyllä nekin tallessa! Itse asiassa olen monasti miettinyt, että tuli aika kallis "pahvilaatikko", kun ainoa oikeasti tarpeellinen meillä oli se itse laatikko, jossa vauva nukkui muutaman kuukauden B)

Kysymys vielä loppuun: mihin perustuu ohje/väite, että jokaisella lapsella tulisi olla oma patja eikä vanhempien sisarusten vanhoja patjoja pitäisi käyttää? Muistan lukeneeni sen liittyvän jotenkin kätkykuolemaan ja nyt mietin,että pitääkö ostaa uusi pala vaahtomuovia siihen laatikkoon...
 
Tämä mamma liittyy myös joukkoonne, aikani kuluksi selailin ja löysin teidät :)
Esikoisen laskettu aika on 19.9, rakenne-ultra on ensi viikolla ja aiotaan kyllä ottaa selville kumpi on jos vain suostuu vilauttaan :) Itse olen 84syntyny ja mies "hieman" vanhempaa mallia =) kauan on jo liikkeet tuntunu ja masu näkyny, huomenna sit poksahtaa tuo puoliväli =)
 
Me ei aiota ottaa äitiyspakkausta,ei ollut musta kauhean kivan näköinen.Ja sitä paitsi osa kamoista tallella esikoisen pakkauksesta ja paljon saan ystäviltä,joten minusta järkevämpi ottaa rahana ja sijoittaa se vaikka vaunuihin,joiden hankinta ainakin on edessä.

Selkä ei taas oikein tykännyt tän päiväisestä iltavuorosta,saa taas vaappuen kävelläkkin ja jalat on niin poikki että... Onneks pomo laitto mulle aikaista enempi nyt aamuvuoroja(pyysin),koska tuo selkä ei oikeesti näitä iltoja kestä.Aina pelko perseessä omasta kunnosta iltavuorojen aikana/jälkeen...
Mielikin ollut jotenki maassa tänää... Jos tästä lähtis iltapuuhille ja koisimaan,jos huomena olisi vaikka parempi päivä...
Huomena sitten poksuisi tuo puoli välikin... =)

Hauskaa Vapun jatkoa kaikille kanssa odottajille!

Virttis ja Vilpertti 19+6
 
Mä en kanssa aio ottaa äippäpakkausta, kun esikosta otettiin..On kaikki tavarat ja vaatteet vielä hyvässä kunnossa, kun juurihan me se saatiin :whistle:
Aatteltiin ostaa sillä rahalla uusi turvakaukalo, kun haluan sellaisen kaukalon missä on se kelkka.. Esikoisella oli Britaxin kaukalo, se on kuin uusi, mutta oon sen verran laiska, etten jaksaisi sitä joka kerta laittaa auton vöihin. Meillä oli silloin pienempi auto, kun esikko syntyi, niin oli "pakko" ostaa sellanen kaukalo missä ei kelkkaa..


Meillä oli rakenneultra tällä viikolla, pikkuisella oli kaikki kunnossa.. Näytteli meille kieltään ja jossain vaiheessa pisti mellakan pystyyn.. :LOL:
Sukupuolta kysyin, mutta eipä suostunut vauveli esitteleen haaroväliään, ensiksi oli jalat ristissä ja sitten kun jalat aukesivat, niin siellä haarovälissä oli napanuora, että mitään ei näkynyt. Eikä kätilökään sitten lähtenyt veikkaileen, mutta muuta ei näkynyt kuin napanuora. Hän ei siis halunnut kertoa meille kumpi on, mutta toisaalta ehkä parempi niin :) on jotain mitä sitten jännittää..;)
No 4,5 kk on h-hetkeen, että sen näkee sitten, tuleeko pojalle veli vai sisko :heart:

Hauskaa vappupäivää :wave:

Tyttönen ja kakkosnyytti 20+3
 
J84
Aurinkoista huomenta :D

Täällä on kyselty äippäpakkauksesta, me ei oteta sitä tällä kertaa, kun kuopukselta jäi niin paljon vaatteita ja kun kerran poika on tulossa niin voi käyttää vanhojakin. Edellisestä pakkauksesta jäi käyttämättä haalari ja lakki eli nekin on kuin uudet. Ja muutenkin noita 50-60cm vaatteita ei tarvii paljoo , kun tuntuu et mun penskat on aina kasvanu niistä ulos kerta heitolla.

Mäkin taidan kysäistä jotakin...

Soitatteko te masulle musiikkia mankan ym. kautta ja minkälaista?

Ite aion aloitella taas soittamisen pienillä kuulokkeilla ton 20 viikon jälkeen, kun huomasin sillä olevan suuri vaikutus kuopuksenkin kohdalla niin ajattelin sitä kokeilla nytkin. Kuopuksesta tulikin kunnon bilehile...aina kun musiikki soi oli se sitten mitä tahansa niin peppu heiluu ja kädet vispaa. Ja sitten, kun pitää vähän rauhoittua niin musiikin voimalla sekin onnistuu hyvin :) Soitan yleensä Sonata Arcticaa, mutta kyllä suomi musakin menee, näin kesäisin varsinkin. Ja radio nova on kovassa käytössä..taitaa olla melkein 24/7 päällä :D

Jeps eipä tässä muuta kuin, että ihanaa sunnuntaita kaikille!!

J84 ja Veeti 19+2
 

Yhteistyössä