Taru_ ymmärrän kantasi ja hyvä, että naamakirjan ryhmään voivat kaikki halukkaat liittyä. Ja varmasti asia onkin aivan eri ensimmäistään odottavien ja neljättään odottavien kohdalla. Tämä raskaus menee jo ns. rutiinilla, eikä luvassa todennäköisesti ole enää mitään uutta ja ihmeellistä
Vaikka meillä kaikilla on yhteinen salaisuus, minulla on sen lisäksi ihan omakin salaisuus. En todellakaan ole mikään julkisuuden henkilö, mutta olen tässä lähiaikoina eräässä ns. julkisessa projetissa mukana, jonka vuoksi en ns. saa kertoa raskaudestani vielä. Tai saa ja saa, mutta toivottavaa olisi, etten asiasta ihan vielä lähipiiriä lukuunottamatta kenellekään kertoisi. Joten en voi liittyä omalla nimelläni minkäänlaisiin odotuskeskusteluihin
Mutta eiköhän tännekin ketjuun ainakin joskus joku eksy
Pahoinvointi on se, mitä kauhulla odotan. Joten hihkaiskaa heti, kun se teille kotituu hieman suuremmissa määrin, kuin pienenä kuvotuksena silloin-tällöin, niin tiedän varautua.
Oireita mulla on ollut jo kohta viikon (vatsakipu, rintojen arkuus, väsymys, närästys, hajuaistin herkistyminen, pahoinvointi) aina säännöllisen epäsäännöllisesti. Tänään on oireina ollut vain rintojen arkuutta, eli oireet ovat vähenemään päin. Ja hyvä niin. Mieluiten olisin koko raskauden aivan oireeton