Tervetuloa
@BlackCat,
@Vibeke,
@Mamacita:) ja
@cindra!
Ihanaa saada lisää porukkaa mukaan! Ja toivottavasti
@Mun&sun pääset tänne myös
Mulla ei oikein ole mitään kummoisempia oireita. Vatsa on tosi turvoksissa ja pissalla saa juosta koko ajan, vatsaa vähän jomottelee. Ruoka ei maistu, mutta oon ollut koko joulukuun flunssassa, joten se nyt voi johtua siitäkin. Oikeastaan vähän ahdistaa, kun on näin oireeton olo. Väsymyskin voi mennä muun arkihärdellin piikkiin
Odottelen, että rv6 nasahtaa mittariin, jolloin se pahoinvointi on yleensä alkanut. Sitten taas kiroan, että miksi edes kaipasin jotain oireita!
@cindra aiotko sitkeästi tehdä öitä vai hakea niistä vapautusta? Olen ymmärtänyt, että työterveyden kautta voi saada vapautuksen yövuoroista raskaana ollessa.
Ensimmäinen synnytys oli aivan hirveä ja traumaattinen 21 tunnin puserrus lääkkeillä doupattuna, jonka päätteeksi lapsi joutui teholle ja muuta ikävää. Toiseen synnytykseen valmistauduin hartaudella ja huolella, kävin pelkopolilla, laadin synnytystoivelistan ja vuokrasin tensin. Käytin myös homeopatiaa. Tämä olikin sitten aivan ihana semi-luomusynnytys (ilokaasua käytin) 6h30min, jossa ehdin olla sairaalassa vain muutaman tunnin ja senkin lähinnä ammeessa
Jäi niin hyvät fiilikset tästä synnytyksestä. Aion tähän tulevaankin valmistautua vuokraamalla tens-laitteen ja sillä ajatuksella, että kotona ollaan niin pitkään kuin suinkin kykenee. Meiltä ajaa noin 5min sairaalaan
Synnyttäminen ON ihanaa, oon niin samaa mieltä sun kanssa
@Mijau Vesisynnytyksestä haaveilen myös, mutta täällä se ei ole mahdollista. Oon vitsaillut miehelle, että saa sit ajaa mut Turkuun vesisynnyttämään
Facebookryhmästä mietin, että olisiko hyvä perustaa se vasta sitten, kun on enemmän porukkaa tullut listalla ja päästy vähän pidemmälle? Mitä mieltä olette? Siten suurin osa pääsisi mukaan yhtä aikaa. Ryhmästä tulee suljettu, joten siihen liittymistä tai sinne kirjoitettuja asioita ei näe kukaan muu