Mahakuvia olis ihana nähdä! Muutamahan niitä laittelikin tuolla alkuvaiheessa, mutta laittakaa ihmeessä, niitä olis kiva katsella
Väsymys tuntuu tulleen takaisin. Vähän aikaa oli välissä jo vähän energisempikin olo, mutta nyt taas väsyttää ihan hirveesti. Aamulla ei millään pääse hereille ja illalla vois mennä nukkumaan kasin aikaan. Kaiken lisäksi
päänsärky vaivaa alituiseen, aina tulee ja menee, tänäänkin aamulla hirvee hedari, joka nyt onneksi laantunut. Mistäköhän päänsäryt raskauden aikana johtuu? Ei mulla ennen ole ollut tällaista lähes jatkuvaa pientä aaltoilevaa särkyä.
Moonchaser kiitos vaunukokemuksista! Vaunuista tuntuu löytyvän mielipidettä joka lähtöön. Hankala päättäää, mutta varmaan sen käytössä vasta näkee, mikä toimii ja mikä ei. Toinen malli, mitä oon mietiskellyt, on Emmaljungan city cross. Ei kun kauppaan taas testailemaan. Laitan sulle viestiä fb-ryhmästä!
Oon kanssa ihan
jossittelija, ei sitä ihan täysillä uskalla uskoa, että vauvan saa syyskuussa. Pomolle kyllä sanoin jo, että jään juhannuksesta kesälomalle niin kun monet muutkin tällä forumilla ja siitä sit äippälomalle. Mutta silti tuntuu, että ehkä jotain menee pieleen ja olenkin toimistolla taas syksyllä. Ehkä se rakenneultra tuo vähän varmuutta. Laajemmin töissä kertomista ajattelin venyttää sinne rakenneultraan, ellei joku utele tai huomaa ennen sitä, on taas jotenkin niin epävarma olo. Anoppilassa käytiin ja sieltä kommentti tosin oli, että luuleksä noilla löysillä paidoilla ton peittäväs, kyllä naiset teillä töissä on jo arvannu
Teillä on paljon useammin neuvoloita kun täällä, ihan kiukuttaa! Tosiaan tammikuussa oli, sit nyt maaliskuussa neuvolalääkäri ja toukokuussa taas seuraava.
Wasabi me saatiin kans ekalta neuvolakäynniltä sellanen
voimavara kysely, mikä tulis täytellä toukokuun neuvolaan. Musta on ihan hyvä, että tollasia kysellään, vaikka se aika henk.koht onkin. Kokemusta ei vielä ole, mutta kai se esikoisen tulo on niin iso mullistus, että hyvä neuvolassakin jutella siitä, miten vanhemmat jaksaa.
Guitar 17+1